utorak, 29.04.2008.

San o djetinjstvu

Ovo je davno bilo zapisano u memoare mojih snova i želja...


Osjecam se potpuno bez osjecaja, nema nikoga da me utjesi.Gdje su li
nestali svi oni prijatelji? Oni koji su rekli da ce uvijek biti uz mene sto god ja zatrebam, a sada kad mi trebaju ih nema. Gdje je onaj stari osmijeh koji me oduvijek odrzavao na zivotu? Sve je nestalo, nema vise nicega. Cijeli svoj zivot trudim se biti sretna , pomoci drugima, a radi toga samo ja patim.Svake veceri kada odem u krevet, razmisljam o svemu, o svom zivotu, osjecajima, dogadjajima i shvatim da jednostavno nema smisla koliko god se trudila da ga dobim. Povrijedio me zivot koji mozda nije toliko tezak, ipak ima i gorih, puno gorih, ali sto mi to vrijedi kad ja to nisam iskusala? Jednostavno tim osobama kojima je toliko lose zelim srecu, zelim sve najbolje, a sebi, sebi zelim malo ljubavi, malo srece i malo osmijeha. Bit ce tesko, znam, ali trudit cu se, trudit cu se za vas, vas prijatelje koji me sada ne tjesite, vas prijatelje koji cete me kad tad ostaviti, ali uvijek ce mi ostati jedna slatka uspomena od svakoga od vas, a to ja vas predivan osmijeh koji ste mi stalno poklanjali. Ja mogu nestati, sada, mogu sutra, mogu za 60godina, ali nikada necu vidjeti taj osmijeh, te sjajne oci i tu zarku ljubav, koja me na neki nacin grijala. Bilo je svega, uvijek ce biti, samo se nadam da necu pasti, posustati i zelim sebi srecu da uspijem da se probijem daleko, daleko jer u ovom trenutku spremna sam pasti u najdublje ponore. Ako me pitate za razlog, ni sama ga ne znam. Ljudi cesto izmisljaju razloga jer se krive zbog tudje nesrece. Mozda imam razloga da placem svake veceri i slusam depresivne pjesme, ali sto mi sve to znaci kad sad dok sam ovako mlada ne zivim za sebe. Oduvijek sam zivjela za druge, za njihovu srecu i osmijeh, i sto sam dobila? Samo svoju tugu. U cijelom mom zivotu dva su najsretnija trenutka, jedan kad sam osjetila tebe, a drugi dok sam bila mala beba. Djeca su predivna bica, placu samo kad im nesto fali, nikad ne tuguju zbog „glupih“ stvari kao sto je npr. ljubav, prijateljstvo. Njima treba samo malo paznje, malo majcine ljubavi i pokoji osmijeh. Uopce nisu zahtjevni i rade sto zele. Djeca imaju posebne moci, kad ostali placu, ona se mogu smijati, kad se ostali smiju, ona se mogu plakati, kad sve podje lose oni cuvaju osmijeh, kad god trebaju nesto samo povicu, vole istrazivati i sta je najbolje vrlo su iskreni i vole svim svojim srcem te nikada nas nece iznevjeriti. Svi smo mi jednom bili djeca, mala djeca, iskrena i vesela. Gdje su sada ta djeca? Ona koja zive za osmijeh i ljubav, ona koje vole svim srcem, na koja se ne mozes naljutiti. Fali mi ono dijete u meni, malo nestasno i uvijek veselo. Uvijek su mi govorili da sam posebna, sad vidim da jesam. Posebna sam po tome jer se trudim, jer zivim i jer u svakom trenutku svog zivota mislim na pozitivno. Istina, ima losih trenutaka, i iako su oni cesti, prebrodjeni su. Svi imamo svoje uspone i padove, a rijetko tko zna pretvoriti svaki pad u ogroman uspon, to znaju samo djeca. Ah, kako brzo godine lete, svi bi zeljeli ostariti, a kad ostarimo zalimo za onim sto smo htjeli uciniti. Pa zasto jednostavno odmah ne pocnemo uzivati u zivotu, u djetinjstvu pogotovo. Ne budite glupi kao ja, pa da na jednu snijeznu noc, pod okriljem svog popluna, placete za neprezaljenim i pozelite se makar na trenutak vratiti u svoje djetinjstvo gdje ste bili najsretniji. Ah gdje li je nestalo dijete u meni. Moze li ga netko vratiti ako ga kojim slucajem pronadje?.. Moze li bilo tko probuditi dijete u meni? I zauvijek odagnati svaku tugu, svaku bol, a na lice vratiti predivan osmijeh pun ljubavi, u oci zvijezde, u dusu ljubav, a na ledja krila. I onda cu poletjeti, i necu vise biti andjeo suza, nego cu zauvijek letjeti u svom djetnjstvu koje je tako proletjelo pokraj mene. I uzivat cu, a sve ono sto je bilo ostat ce iza mene, necu se vracati. Ne smijem, sada samo moram izdrzati, a onda se polako gubim u suzama svojih neprezaljenih snova.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- 17:28 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Sve ono što želim, a možda neću uspjeti postati.

.....slikice i sve po malo :D......



Free Hit Counter
Free Hit Counter




Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ljubav, da bi nas usrećila
ne smijemo shvaćati ozbiljno
nego je doživljavati kao ugodnu i neobaveznu zabavu.




Jedan kratki trenutak trajanja u snovima o ljubavi vrijedniji je od cijeloga života slave.



Trenutak je dovoljan da se upozna, trenutak je dovoljan da se zavoli. Ali samo trenutak moze razoriti sve sto je trenutak uspio stvoriti.




Tvojim rijecima vjerovala. Tvome dodiru se predala. Nocima se suzama pokrivala i na kraju bez tebe ostala!



Image Hosted by ImageShack.us


Svidjaju mi se tvoje usne, samo toliko da znas. Ali jos vise bi mi se svidio tvoj poljubac koji nikako da mi das.


Image Hosted by ImageShack.us


Slusaj sad: U dusi sam dijete koje ne zna mrziti, u zivotu sam putnik koji uvijek pronadje pogresan put, a u stvarnosti sam budala koja uzalud VOLI


Spavaj kao da ne postoji sutra, kao da nema jutra, spavaj i snivaj slatke snove i sanjaj me noci ove!!!!!


Sanjaj nocas kad sklopis oci, moje su budne i ove noci. Moja je noc bez tebe cudna, uvijek tuzna bez tebe budna. Ove rijeci srcem pisem samo za tebe duso disem


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



"Ljubav je partija karata, gdje svi varaju. Muškarci - da bi dobili, a žene - da ne bi izgubile.


Na početku ljubavi ljubavnici govore o budućnosti. Kad se ljubav približava svom kraju govore o prošlosti."


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
ž

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Oprosti

Oprosti što plačem
i što nemam mira
kad čujem da netko
na gitari svira.
Oprosti što tvoje ime
po klupama pišem
i sjećanje na tebe
neću da izbrišem.
Oprosti što nisam
htjela da te molim
i što više neću
prestati da te volim!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Zašto?

Zašto se bol za bolom vraća?
zašto se ljubav suzama plaće?
zašto pati onaj koji voli?
zašto suze na rastanku bole...

Zašto ljubav voditi, kad je ljubav bol,
Zašto suze ronit zbog te riječi ON?!
zašto neki ljudi ne mogu da shvate
da oni šta se smiju najviše pate!


...što znači voljeti...


šta ti misliš što znači voljeti?? jeli to samo zabluda?? ili samo gorka istina koja poput kave bez šećera ostavlja vrlo neugodan okus u ustima.....istina je da ljubav boli..ona boli više od najveće povrede..za mene ljubav boli više od smrti....kad nestane ljubavi to je gore od smrti..to je kraj bez ponovnog početka, to je bol koja para srce i dijeli ga na dva mala dijela...
...riječ volim te je tako podcijenjena..svi je govore kad im to pada napamet a nitko ne shvaća jačinu te riječi....kad ja čujem tu riječ s tvojih usana srce mi brže zakuca i koljena mi klecaju...
sjećaš se, mili, onoga dana kad si mi rekao tu riječ...sjećaš li se kucanja svog srca ??
...ja mislim da se ne sjećaš...jer da se ti , dragi, sjećaš nebih ja sada sama plakala i jecala na svaku tvoju riječ.....čini se da ipak nismo vječni, mili....vjerovala sam ti zato jer sam ti htjela vjerovati, a sada je kraj.....ova ljubav koja boli nema smisla više....kad jednom prođeš pokraj mene nemoj me pogledati...ne gledaj bolno i krvavo, srce...ja ti sada želim svu sreću u tvom životu iako znam da kad jednom osjetiš gorak okus boli..pitat ćeš se, baš kao i ja, što znači voljeti?..jeli to iluzija ili samo stvarnost koja traje vječno....


Samo pogled

Kad bude noć pala na moja leđa
Kad se svijet sruši na moja ramena.
Kad me svi budu mrzili
Kad ja budem mrzila sve...

Daj mi samo jedan mali
Pogled.
Daj mi pogled jer to je sve
Što mi treba.
Ustat ću na noge,
Krenuti dalje.
Samo pogled mi daj.

Kad se budem vraćala
Od nekud tužna, umorna.
Kad se srce moje slomi kao štap,
Kad se smrzne kao kamen...

Daj mi samo jedan mali
Pogled.
Na sekundu neka vidim
Tvoje oči.
Upregnut ću teret, krenuti dalje,
Sa svijetom se suočit.
Samo pogled mi daj...


NAKON MOJE SMRTI

kada umrem, ne želim
da suzama zalijevaš zemlju moga groba.
ne želim da tvoj život stane
dok sklopljenih očiju ležim nepomično
u zatvoru vječnosti.
bili smo posebni, stapali smo se
kao kišna kap sa zemljom,
nadopunjavali smo jedno drugo
i u najmanjem pokretu,
vodili smo jedno drugo
putevima volje božje...
otkrivali si mnoge skrivene tajne.
za mene poseban si dio čovječanstva,
zato želim da sanjaš moje snove
da živiš kao da sam ovdje,
kao da nikada otišla nisam...
moj duh je i dalje sa tobom,
nosi me u daleku budućnost
koju ja neću upoznati...