fish!
fish!
square square
četvrtak, 24.03.2005. - 20:50
..happy thoughts..

... pokušavam ne hejtat sretne zaljubljene parove koji zaljubljeno šeću držeći se zaljubljeno za ruke, i svako malo zaljubljeno zastanu da bi se zaljubljeno pogledali, zaljubljeno poljubili, i krenuli dalje-zaljubljeno. Iskreno, to meni uopće ne smeta. Ne. Zašto bi se ja osjećala jadno ili ugroženo? Zubalo je od tate za Uskrs dobila priručnik kako zadržati muškarca života. Meni moj tata to nije poklonio. Ja nisam kao ona. Ja nemam problema. Nema ni ona. Moj tata ne slavi Uskrs..

Volim proljeće, volim miris kiše, volim gledat kosove kako se natječu za ženu-kos.. Volim kada se mogu praviti da je sve u redu--jer to znači da imam dovoljno energije za održavanje tog privida.. Generatori rade punom snagom i uspješno pokazuju sliku onoga kako bi sve trebalo izgledati. Pa ipak-- krivo sam shvaćena (nije prvi put), ostala sam sama (nije prvi put), propali su mi planovi (nije prvi put), zajebala sam (nije prvi put), psujem (nije prvi put), žicam cigarete na 'dan bez nikotina' (nije prvi put), osjećam se izdano i samo (nije prvi put), želim odustat (nije prvi put), tražim nešto-ne znam što (nije prvi put), jutros sam se jedva izvukla iz kreveta (nije prvi put).
Navikla sam. Možda sam toliko navikla i otupila, da drugačije ne znam ni funkcionirati. Možda jednom pokušam-drugačije.. bit će mi to prvi put..


Vratimo se bitnim stvarima:

* Renata Sopek nas je prekjučer u vremenskoj prognozi obavijestila o zalihama pitke vode. Učinila je to gacajući po nekom (najvj. sljemenskom) potoku, zapanjujuće bistrine i očaravajućeg žubora. Špricnula je onako par kapljica prema kameri, stojeći u potoku u crvenim čizmicama, i matching jakni (ili je imala matching pojas? znam da je nešto bilo.. hm..možda je imala cijeli komplet?? možda je to naručila iz nekog kataloga.npr. onog od avona.. ) Uglavnom, nema još puno vode. Na kraju je složila neku nebuloznu rečenicu kojoj je falio predikat ili subjekt. I ona radi na televiziji /rizpekt/

* danas me uhvatila kriza za kupovanjem uredskog materijala. Uletila sam u prvu knjižaru i kupila zeleni paket post it papirića i neki zeleni blokić. Uvjerena sam da će mi jednom trebati.. =) žena me pitala dal mi treba veći, na što sam joj objasnila da nisu bitne dimenzije, nego klasifikacija blokića kao uredskog materijala. Suosjećajno je kimnula. Volim moje zelene post it papiriće. Mirišu kao onaj bijeli Scotch selotejp koji je inače zapakiran u zelenom paketu. Nešto me pere zelena boja danas. Proljeće..

* pokušala sam gledati villu mariu. Nisam još uvijek pronašla odgovarajuće riječi da opišem taj užas. ALI doznala sam da se sa novim Storyem dobije set naljepnica za jaja s glavama likova iz ville marije!! MUST HAVE!! Danas sam pogledala na kiosku-- prekrasno. Izrezane su samo glave i ispod toga piše villa maria. Nešto tipa 'svi smo mi villa maria'.- Ale!

* Gledajući najavu za villu mariu, otkrila sam da je MIA begović ona koja je preživila, daklem, ona je bila rješenje križaljke koju je Zubalo opisala..

* U nedjelju bježim iz stana i bezbožnički uživam u Močvari na slušaoni. Prvih 10 koji donesu pisanice, imaju besplatan upad. Recimo da počinje u ponoć (hihihihehehehahaha *podli smijeh*). Donijet ću jaje sa slikom nečije glave iz ville marie. Upad zagarantiran.. =)


I dalje tražim smisao..

np (in da hed))-- mighty mighty bosstones--one million

If I could have my way you wouldn't leave
There's nothing I can do about it
Nothing I believe
There's gotta be a million reasons to stay
A million more to not walk away
If I could have my way you wouldn't leave

And I could list each one
Where would that get me?
It's been said and done
It's just a list
a million reasons that I missed



da..ne znam kom se ovo dalo citat.. ja rijetko procitam rijeci pjesama, espešli kad ne znam melodiju..eh.. uglavnom..tako je..
kradem vrijeme..
hodam sitnim koracima da dulje traje šetnja..
svejedno hodam prema provaliji.
sranje.. *think happy thoughts*

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (9) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>