Ljubav i brak

subota, 20.01.2007.

Memečem i ja

Vidim, svi su se raspisali o pet stvari koje nismo znali o njima.
Više nema tajni.
Maske su pale yes
Tako je i mene, dragi, Djuro obavezao da napišem nešto o sebi.
Navodno taj orkan, koji je poharao blogove, zove se Meme pa, eto, i ja ću, pred njim pokleknuti i zaMEMEkati pet stvari koje niste o meni znali.
Samo za vaše oči, neke, moje, ludosti. Molim vas da se dalje ne širi smijeh

1. Jednom me Muž toliko iživcirao da ga nisam pustila u kuću i cijelu je noć i slijedeće jutro proveo u hotelu (da, da, znam, psiholog sam, ali zbog toga što znam tehnike pregovaranja i, neagresivnog, rješavanja sukoba ne znači kako si, ponekad, ne mogu dati oduška. Ali, da znate, stvaaaaaarno me izbacio iz takta. To mogu samo one osobe do kojih mi je, istinski, stalo.)
2. Kada sam bila curica zaljubila sam se u Thutankamona. Čitala sam neku knjigu o Egiptu i ostala opčinjena, njegovom, posmrtnom maskom. Onda sam maštala o tome kako živim u Egiptu i njegova sam «princeza» (velika mi je želja otići u Egipat, ali do sada, nisam bila).
3. Nosim, gotovo isključivo, crno donje rublje iako su mi omiljene bokserice roze s No rules natpisom na stražnjici. Bijelo rublje ne podnosim.
4. U pubertetu me, jako, zainteresirala parapsihologija, zahvaljujući Uriju Gelleru. Znala sam provoditi vrijeme zureći u žlicu ne bih li je savila. Do danas se to nije dogodilo. Ne mogu isprazniti um i skoncentrirati se : )
5. Ah, da…pa ne znate niti kako izgledam. Evo: 178 cm, 58 kg, odjeća veličine 36-38, grudnjak 3 (kako dojim nekada i 2 i 4 ovisno o tome koliko malecka posisa : )) Imam, prirodno, kestenjastu kosu, ali se, odavno, farbam u crveno (prije fore radi, sada, već, i potrebe radi jer sijedim), duga do ispod ramena, valovita; imam zeleno smeđe oči i svijetlu put tako da su, klinci, smatrali zgodnim zvati me «sir» ili «jogurt». Ali nikada mi to nije smetalo. Cipele broj 39.

Problem je kome proslijediti «lopticu» meme.
Imam dojam kako su svi već napisali tih, famoznih, pet stvari.
Haj'mo ovako.
Prvih pet osoba koje mi ostave komentar, a nisu «memekali» neka zamemeču.
Ok?

wave


- 14:42 - Komentari (12) - Isprintaj - #