Ljubav i brak

srijeda, 15.11.2006.

Mali i veliki

Ne tuci brata! Brzo donesi kaiš da te naučim kako tući, brata, ili bilo koga drugoga, nije u redu!

Nemoj da te vidim, ikada, s cigaretom u ruci. Vjeruj mi, ugurat ću ti je u usta i pojest ćeš je! (reče mama gaseći cigaretu u pepeljari punoj krepanih opušaka).

Šuti dok odrasli razgovaraju. Da te nisam ni čuo ni vidio!

Ne, ne možeš dobiti vina, balavac jedan.

Zbog čega? Jer sam ja tako rekla!

Dok si pod mojim krovom bit će onako kako ja kažem.

Odrasla sam pa znam bolje od tebe. Napravi kako kažem bez «ali».

Ne laži mi! (Daj reci šefu da me nema doma ako nazove!)

Uči tu matematiku, trebat će ti, u životu. Škola na prvom mjestu, bez škole si nitko i ništa, a sada me pusti na miru da pogledam parove za kladionicu, od poštenog rada se još nitko nije obogatio!

Vidjet ćeš ti, jednoga dana, kada budeš imala vlastitu djecu…Bit ćeš mi zahvalna!

Nećeš se dignuti od stola dok ne pojedeš taj špinat! Špinat je fin i zdrav. Zbog čega ga ja ne jedem? Najela sam ga se kada sam bila tvojih godina.


Danas mi se tako ne ide na posao najradije bih uzeo bolovanje. Samo još jedanput pisni i zaplači kako ne želiš ići u vrtić….Ma, da te više nisam čuo. Ideš i gotovo!

Pič_a ti mater_ _a, ne psuj! Ružno te za čut!



Hej, ja jedva čekam odrasti!
Veliki sve mogu!
I pušiti ću i piti fino vino, i pivo..i svašta…
Pričat ću kada budem htio i vikati ako budem htio i govoriti ružno!
Jao, kao je to super biti veliki: uvijek si u pravu, bude kako ti kažeš, sve znaš…
I znate što još jedva čekam? Jedva čekam imati svoju djecu i naučiti ih
što je lijepo, što ružno, što se smije kada si mali, a što kada si veliki…I lupit ću ih i vikati ako me ne budu slušali!
Juuupi! Jedva čekam odrasti.



- 22:19 - Komentari (19) - Isprintaj - #