Ljubav i brak

utorak, 05.07.2005.

Današnje jutro

Jutros sam se digla u pet.
Iako sam kasno išla leć, oko pola noći, probudila sam se bez sata i to naspavano.
Popila sam šumeće vitamine, komotno sam se otuširala s Kćerkinim gelom (super mi miriši onaj Johnsons s losionom), stavila vodu z a kavu, namackala se baby uljem (lavanda i kamilica), namazala lice super-extra-ultra hidratantnom kremom sa zaštitnim faktorom...
Pojela kukuruznog kruha, od jučer, obilato namazan Nutellom (moj grijeh, moj grijeh... : ) ), popila bijelu kavu i Prenatal.
Oprala zube. Nisam, sada, iskoristila i Kćerkinu pastu s okusom žvakaće gume : )
Dignuo se Muž. Rijetko kada se vidimo ujutro, ali, jutros, se dignuo ranije jer ide na Lošinj...Kiss, kiss...
Malo namazala oči, cveni Rosal na usta, i malo rumenila...Došla je i mama. Tata me čeka u autu jer nije imao gdje parkirati...
Krećem u nove radne pobjede. Eh, da, ubacila sam dva Gastala u torbicu jer me počela pucati žgaravica, svako toliko...Beba će imati kosu, rekle bi stare žene.
Inače sam se, kada sam bila cura ; ), uvijek tako komotno spremala, a od kada sam mama, sve na brzinu i u žurbi.
Bilo mi je super ovako započeti dan. Možda bih se mogla početi ranije dizati? Ali, kada taaaako volim spavati ili, makar, samo ležati i razmišljati, maštati, još dok su komadići snova rasuti na jastuku, pa ih hvatati, slagati i preslagivati (pjesnički sam raspoložena : ) )....
Dok sam išla na automat po kavu od ječma, vrata mi je otvorio najzgodniji kolega (po izboru kolegica, meni je oku ugodan, ali ne zrači)..Kolegica, koja je bila samnom, otopila se kao sladoled na ljetnom suncu...
Kada sam se vratila s automata (koji, čak, za promjenu, nije niti «pojeo» novac), kolegica mi je, iz čista mira, donijela, neki mali, smotuljak..Rekla je nešto u stilu «Ovo sam vidjela u gift shopu i podsjetilo me na tebe»..
Otvorila sam. Kad ono, pločica s magnetom (za frižider npr), slika poljskog cvijeća na kojoj piše: Majke drže ruke svoje djece na trenutak, a njihova srca zauvijek»...Rastopila sam se, sada i ja, kao sladoled...
Baš me razveselila.
Jako lijep početak dana! Tralalalalalala!

- 09:20 - Komentari (21) - Isprintaj - #