Ljubav i brak

petak, 01.07.2005.

Bez naslova (za promjenu)

Sinoć sam našla, još jednu, pjesmu. Nema datuma pa nisam sigurna je li srednjoškolska ili iz ranih studentskih dana.
Nema niti naslova.
Pomalo je depresivna. Rijetko kada sam u živahnom, vedrom, optimističnom raspoloženju, pisala pjesme (osim ljubavnih i «filozofskih»). Tada uživam i ne osjećam potrebu, takvo raspoloženje, prenijeti na papir (nikada pjesme ne ukucavam u komp, volim old fashioned way : ))...
Vruće je, noge držim na hrpi registratora koje sam si posložila ispod stola i jedva čekam godišnji...Što se više približava to ga više želim.
Slijedi pjesma:

Previše se crnog svega skupilo u meni.
Isprat' to ne može nit' snažna Suzna Rijeka.

San diže zastavu: priprema, pozor, kreni,
A kočnica uma naredi-nek' čeka.

Stop mi, obično, puno ne znači.
Glavna postaje i sporedna cesta,
Al' danas se, nikako, ne mogu naći,
Nigdje, sebi, ne nalazim mjesta.

Gdje je ventil nemira duše,
Da propusti gorčine bar, nešto, malo.
Da se stjenesa srca polome i sruše,
da snažno mi bude do bilo čeg' stalo....Bar malo.



- 09:42 - Komentari (18) - Isprintaj - #