Ljubav i brak

ponedjeljak, 06.09.2004.

SHGb02+14a-

Baš sam se, prije nekoliko dana, razveselila kada sam u «jutarnjem» i «novom» pročitala kako je stigao prvi pravi signal iz svemira.
Očekivala sam, totalnu, revoluciju; rošadu na ploči ljudske rase, ali..Ali više ni slovca, niti retka, o toj vijesti.
Niti na Internetu se nisu, nešto baš, raspisali...
A signal, totalno neromantičnog naziva: SHGb02+14a- , stigao s mjesta «tamo gore» smještenog između Ribe i Ovna, ostao je neobjašnjen.
Ja vjerujem da «tamo gore» ima inteligentnih bića koja su sposobna komunicirati s nama, ali, baš zbog toga, što su inteligentni, možda, to niti ne pokušavaju.
Nisam ufurana u filmove kako su alieni agresivni, zločesti i kako bi nas svih potamanili, zgniječili, pokorili...Mislim da smo mi njima veća opasnost.
Bilo bi žalosno da nema života u svemiru jer bi to značilo da je ljudska rasa najinteligentnija...Ne'š ti inteligencije!!! Kada smo tako pametni zbog čega se događaju sva ta piiiip pipi piiiiiip oko nas?!
Ja sam, kao dijete, često gledala u zvijezdano nebo i čekala kada će, nešto, proletjeti, doletjeti...Znala sam toliko zuriti da bi mi se činilo kako se zvijezde miču.
Nikada ništa, neobičnog, nisam vidjela.
Djeca, ponekad, imaju izmišljene prijatelje. Imala sam ga i ja. Moj prijetelj se zvao Oleg i nije bio sa Zemlje.
Kada ne bi bilo niti jednog klinca u ulici, Oleg i ja smo se igrali. Razgovarali smo («u sebi», u mislima), izmišljali igre...Uz Olega nisam bila usamljena.
Odabrala sam Veneru (tada nisam znala da je to Venera, ali najjače je svijetlila) kao njegov dom. Prije spavanja sam znala pogledati u zvijezdu i poželjeti mu laku noć.
Znala sam ja da je on izmišljen i da ne postoji, ali baš mi je bilo super imati vlastitog prijatelja vanzemaljca.
Baš bih voljela da nam se jave. Da nedosmisleno ustanovimo kako neka druga humanoidna bića (ok, ne moraju biti humanoidna) znaju za naše postojanje i kako znaju brdo stvari koje mi niti ne možemo zamisliti.
Baš me zanima kako bi naši moćnici, odjednom, izgubili na moći i kako bi se ispuhavale, jedna za drugom, naše «istine», činjenice, autoriteti...
Zanima me kao bi to ljudi podnijeli. I na koji način bi se pokušali okoristiti.
Hej, vi, tamo gore...Oleg, hajde se javi, postaje dosadno...



- 21:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #