srijeda, 27.01.2010.

Od sveg upamti samo Ljubav!

Otvaranje kapaka
osvjetlilo je unutrašnjost
zvukovi obojali tišinu
Koraci me poniješe zemljom

Zbunjeno primah hladnoću zjenica
toplinu stiska ruke
tamu straha
svjetlost sigurnosti
suhoću boli
svježinu darovanih izvora

Začudiše me
nebeska prostranstva
zelenilo nicanja
pjev ptica
klicaj slobode

Dotaknuše me misli tuđe
što bujicom rodiše nove
odraz lica svoga
na obrazima tuđeg

Sljepoća me gušila
njemost razdirala
gluhoća ranjavala
upoznavanjem zemlje
neba

Žudi li srce
ispuniti praznine
onim što mu se daruje
bez prebiranja
ili bježi
od krikova samoće

Lutanja me nose
kidaju i gade
oblikuju pričom
liječe pjesmom
raduju prihvaćanjem
tuže nerazumijevanjem
utiskujući stope u sjećanju

A onda čuh glas
koji me doziva
Otkrih čežnju
biti potreban
okusih radost
činjenja dobrog
pred srcem ostavih vratara

Od sveg upamti samo ljubav

Ljiljana Katić

- 10:31 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah