Misao na Ljubav

20.06.2009., subota

Molitva da je nitko ne čuje

Isuse, umoran sam. Možda mi i nije neka fora pisati to Tebi na ovome blogu, ali evo, učinit ću to, pa me se možda sjete u svojim blagim molitvama...
Znaš i dobro da se trudim biti što bolji. Ali i znaš da me ljudi oko mene ne razumiju... Možda to zapravo i nije neki posebno težak križ, zapravo mislim da je to jedan vrlo uobičajeni križ, kojinose moja braća svakodnevno...ali sam umoran od ljudskih pogleda na svijet bez Tebe. Stvarno me to žalosti.
Isuse, Ti si onaj da će4š nas Ti odmoriti da samo trebamo doći k Tebi... Evo ja dobri moj Isuse dolazim k Tebi i donosim Ti srca onih koji Te ne poznaju. Budi nam svima milosrdan.
Bilo mi je jako lijepo ono neki dan kad si prekorio svoje učenike da ne budu osvetoljubivi. Divim se i onoj Tvojoj molitvi za one koji su Te razapinjali.
A ja se tako često naljutim, i nagao sam. I tvrd, teško mi je priznati da sam u krivu. Ponekad to zapravo i ne vidim. Osjećam se i mlako. Teško te pronalazim pored sebe. Kao da si mi dalek. Valjda je to samo faza. A o molitvi da i ne pričam... Ali evo, znam da sam ništa i da sve Ti možeš. Zato se uzdam u Tebe Isuse. Vjerujem Ti. Jedina moja radosti. Jedini živote. Jedina ljubavi. Od srca Ti hvala da si strpljiv sa mnom. Daj da i ja budem sa svima onima koji te ne ljube. Daruj mi svoju ljubav.
Slavim Te da Tvojem divnom i beskrajnom milosrđu.

- 09:44 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.