Misao na Ljubav

25.01.2009., nedjelja

prepisano iz knjige "Moć pozitivnog mišljenja" Vincenta Normana Peala

„Evo deset pravila za postizanje djelotovrnih rezultata molitvom:

1. Svakoga dana odvojite nekoliko minuta. Ne govorite ništa. Jednostavno mislite na Boga.
Tako će vam um postati duhovno prijemčiv.
2. Potom se molite naglas, uslužeći se jednostavnim, običnim riječima. Recite Bogu sve što vam je na umu. Ne mislite da se morate služiti sterotipnim pobožnim frazama. Govorite Bogu svojim vlastitim jezikom. On ga razumije.
3. Molite se svakodnevno, pri svakodnevnom poslu, u tramvaju ili busu. Služite se kratkim molitvama zatvorivši oči kako biste se nakratko odvojisli od svijeta i usredočili na Božju prisutnost. Što to više budete činili svaki dan, bit ćete bliže Bogu.
4. Nemojte uvijek tražiti nešto kad molite. Ustvrdite kako ste Božje blagoslove već primili, i većinu vremena u molitvi zahvaljujte Bogu.
5. Molite se s uvjerenjem da iskrene molitve mogu dosegnuti i prožeti vaše voljene Božjom ljubavlju i zaštitom.
6. Nikada se u molitvi ne služite negativnim mislima. Samo pozitivne misli daju rezultate.
7. Uvijek pokazujte spremnost da prihvatite volju Božju. Tražite što god želite, ali uvijek budite spremni na ono što će vam Bog dati. To će možda biti bolje od onoga što ste tražili.
8. Vježbajte stav prepuštanja svega u ruke Božje. Tražite sposobnost da učinite najbolje što možete i s povjerenjem prepustite rezultate Bogu.
9. Molite se za ljude koje ne volite i koji su se loše ponijeli prema vama. Ogorčenost je najjača sila koja ometa duhovnu moć.
10. Načinite popis ljudi za koje se molite. Što se više budete molili za druge ljude, posebno one koji nisu povezani sa vama, to ćete više rezultata postići svojom molitvom.“

To bi bilo to u vezi ove prekrasne knjige „Moć pozitivnog mišljenja“. Prepuna je prelijepih iskustava kako su ljudi prihvatili život u skladu sa evanđeljem.
Navest ću neka svoja iskustva. Svaki put kad se molite mislite na to da ste već to postigli. Budite uvjereni u to. Zamišljajte to kao već istinito. Ali prije provjerite jeli to što želite volja Božja- dakle ako je cilj ljubav i sredstvo. Imajte na umu riječi: „Što god zaištete s vjerom, bit će vam.“ Molite često zajedno jer „gdje su dvojca ili trojca sabrana u moje ime tu sam i ja među njima.“
Imajte veliku vjeru da kad molite znate da je Isus uz vas. On je uvijek tu. U nama.

Moram vam biti iskren. Ljudima sam često tražio mane i podsvjesno ih vrijeđao. Nikada nikoga nisam izrekao uvredu riječiam, ali mislima jesam. I to je grijeh.
Ono što mi mislimo to izvire iz nas. Pa dobro je Isus rekao da iz obilja srca usta govore.
U mojem srcu bila je velika ogorčenost, ljutnja, osjećaj krivnje, nezadovoljstvo, i normalno da je produkt svega toga bio grijeh. Mi nemamo pravo nikog suditi. Ono što je netko rekao u datom trenutku, uvredu ili psovku, ili bilošto- mi nemamo pravo suditi tome čovjeku.
Jer ne poznamo njegovo srce. Klonite se svakog osuđivanja, suđenja, ogovaranja i ljubimo zajedno jedni druge kao sami sebe.
Mi smo zapravo stvoreni na ljubav. Ako je naše srce povrijeđeno, može li dati ljubav?
Mi želimo voljeti. To je duboka istina o čovjeku. Mi svi to želimo. Zato nas Bog ljubi. Jer smo od Boga. Zato je On uvijek uza nas. Uvijek nas razumije. Vjeruj u to.
Polazeći od sebe, vrlo malo ja svjedočim Boga. I zbog toga mi je žao. Ali stvarni problem je moj nedostatak prave vjere. Što znači biti katolik?
Na papiru napisano, kao državljanstvo?
Katolik znači ljubiti Krista i ljude svim srcem. Ali mi ne možemo sami. Nemojte pokušavati biti sveti, kao ja naprimjer, bez Boga, bez Isusa, bez Duha Svetoga.
To je uludo potrošen posao. Čovjek kada je svjestan da je voljen, on voli. Čovjek koje je voljen, voli.
Nemojte očajavati nad sobom i nad svojim grijesima, nemojte živjeti u samosažaljenju kao što sam ja proveo pa skoro godinu dana. Čovječe, ne zatvaraj svoga srca onome koji te silno voli.
Mi griješimo, jer u nama nedostaje ljubavi, povjerenja, vjere.
Dakle, pokajmo se za sve, obratimo se potpuno od svega. Nemojmo plakati za učinjene propuste. Nisi bio svjestan toga. Raduj se i ljubi jer si voljen.
Mi kad grešimo,u ljutnji, strahu, zapravo dopuštamo sebi da budemo povrijeđeni.

Još bih nešto rekao vezano za misli i molitvu. U zadnji tjedan dana tražim u ljudima oko sebe, vrline. Tek kad uvidimo vrline, zapravo možemo i voljeti. Ljudi koji mi nisu bili simpatični, odjednom su mi dragi. Uvijek je u nama problem.
Pomislim nešto dobro za drugoga, shvatim koliko se dobro i ostvarilo. Mi stvaramo okruženje u kojem ćemo živjeti. Za mene je to prestrašna spoznaja.
Mi možemo promjeniti čitav naš svijet. Kad bi htjeli.
Dakle, događalo se i ovako: Vidio sam nekog dječaka u busu neki dan. Bio je malo pognute glave, zamišljen i tužan. Uperio sam u njega pozitivne misli. Molio za njega, za roditelje i prijetelje, i na izlasku iz busa, on se smješio!
Kad sam došao u vlastito okruženje, među prijetelje, shvati sam koliko su mi odsjednom dragi. I koliko oni mene više primjećuju.
Zapamtite ovo: Onu sliku koju stvorimo o sebi i drugima i o svijetu takvi ćemo i postati u stvarnosti.
Tvoje misli te oblikuju. Ne sramim se priznati da u mislima ponekad opsujem. To mi je prije bila navika. Naravno da se ne opravdavam. Dugo vremena me je to strašno mučilo. Bile su to kao prisilne misli koje nisam želio imati, ali sam ih izgovarao iznutra.
Mislio sam da sam i bolestan. Zaboravio sam da iz obilja srca, usta govore.
I ako se ijednome od vas to događa, da u mislima vrijeđate, psujete kažem vam da se ne bojte.
Ne bojte se!
Družite se svakodnevno sa Isusom, budete mu dobar prijatelj, predajte mu sve i sve zlo će nestati. Predaj svoju ljutnju. Ona ti škodi. Predaj svoj strah, on ti škodi.

Ispričat ću vam i moju najljepšu molitvu. Sjedio sam pred Milosrdnim Isusom oko 2 sata. Ništa nisam rekao. Ali sam slušao. Bila je to najljepša molitva u kojoj je splasnula sva moja ljutnja i ogorčenost.

Da ne dužim, volim vas svih! Bog vas voli. Vjerujte u to.

- 19:33 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.