Misao na Ljubav

24.12.2008., srijeda




Pogledaj me.
Nemoj misliti.
Nemoj govoriti.
Pogledaj me.

Sam sam. Napušten. Ne postoji nitko na mojoj strani.
Možeš li to osjetiti? Možeš li osjetiti bol u mojim grudima?
Visim izboden u groznim bolovima.

Možeš li osjetiti teret koji je podnijela moja majka
kad su me htijeli smaknuti?

Možeš li srcem vidjeti trenutak u kojem se proslavio
moj Otac?

Možeš li mi vjerovati da sam danas došao zbog tebe? Rodio sam se zbog
tebe. Želim te izljubiti.

Boli me. Ranjava me tvoj grijeh. Toliko ti želim biti prijatelj.
Poželi me. Povit ću tvoje rane. Vratit ću ti osmijeh na lice, mir u dušu.
Doći ću k Tebi sasvim drugačije nego što zamišljaš.

Od početka sam svjestan kakva će biti moja smrt.
Moju ljubav će prezreti. Moju ljubav će proglasiti krivovjerjem.
Osudit će me na groznu smrt. Bičevanje. Trnov vjenac.
Psovat će me. Pljuvat.
Bojim se tih boli. Ali idem to pretrpjeti zbog Tebe.

Ti si taj zbog kojeg danas dolazim. Ti, ovakav kakav jesi.
Ti si mi vrijedniji od mog života. Samo Ti.

Možeš li osjetiti u svom srcu da ovo nisu prazne riječi?
Možeš li osjetiti da sam ja upravo u Tebi?
Da sada to Tebi govorim?

Ja, Isus... kroz Tvoga brata Čovjeka.




Blagoslovljen Vam Božić i mir svakoj duši.

- 20:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.