Misao na Ljubav

08.10.2008., srijeda

Pjesma Prijatelju

Ti znaš i sam, koliko sam osjećajan,
koliko sam ponekad trom i lijen,
i često tih i zatvoren.

Ti znaš koliko često sam umoran
možda ljut na sebe, možda bez ikog- sam,
ili često ponosan.

Ti i sam znaš dragi moj Prijatelju
koliko sam žedan za ljubavlju
koliko gladan osmjeha.
I ti znaš, moj Prijatelju,
da Te trebam.
I ti uvijek me tiho i nježno ljubiš,
negdje sasvim sakriven,

I ti znaš koliko često znam biti zabrinut,
i tjeskobom ošinut,
i vrlo često uplašen.

Ta ja nemam svečanih i velikih riječi za Te,
možda samo želju-biti uvijek uz Tebe,
da te volim kao dijete.

Gorak je tvoj vapaj, u crnilu noći,
i voljno tami, predan si u samoći,
nek ove riječi budu kap tvoje utjehe:
ja se uzdam u Tebe!


- 21:54 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.