Life in Amsterdam

subota, 17.02.2007.

Istinu, istinu i samo istinu.....

Daklem, zivim u zemlji koja je jako opustena. Na svim poljima. Osim ako ti dijete piski u grm u parku, onda te klepnu sa 75 eurica po dzepu. Kao "nepristojno i plus toga narusavanje javnog reda i morala" ?????? U Nizozemskoj ??? Javni red i moral ?????

Gdje moji susjedi preko ceste, gay parovi, jedno 3-4 komada, ujutro ustaju i protezu se na prozoru bez zavjesa kao od majke rodjeni i to ih bas nimalo ne sputava.
Muz je rekel da bu ih prijavil.

Gdje macke i psi kao kucni ljubimci imaju status malih Buda, piske i kakaju gdje ih volja, protezu se gotovo po svim restoranima i nema iznenadjenja, kada jedes, da ti macketina od jedno 20-tak kila mazno skoci u krilo i ocekuje da je ceskas....Muz sa balkona vreba nesavjesne vlasnike koji ne pociste za ljubimcima.
Kad ih vlovi (Muz), onda bu ih prijavil.

Ali ne..smece nesmes bacit ako nije srijeda ili nedjelja navecer, jer onda odmah dodje kamioncic, covek izadje van, obuce rukavice, lepo otvori tvoju vrecu, malo pokopa po tvojem otpadu i papirima, pronadje adresu i hop...kazna od 50 eura. Zato moj Muz sada vreba nesavjesne susjede, koji ipak bacaju vrece kad ne treba, i onda ceka kamioncic pa da veli tom sanitarcu koja je adresa susjeda, tak da ne mora covek kopat po smecu, vec mu moj Muz lepo kaze adresu i ustedi mu trud.
Tak da ne mora moj Muz prijavit. Pa da sve ide regularnim, papirnatim putem, preko suca za prekrsaje.

Nasi gornji susjedi su veseli Brazilci. Kad kazem veseli, to je blago receno. Naime, covjek nam je dosao sam rec na vrata, da ako ih cujemo, to je zato jer oni tak normalno pricaju, malo glasnije, artikulacija i gestikulacija su sastavni djelovi njihovog jezika. A tu i tamo imaju party..pa nek ne zamjerimo, bit ce umjereni. Moja djeca ne mogu spavat od njihovog " svakodnevnog govora i artikulacije, gestikulacije..." a kada imaju party, svi sjedimo u sobi, ko sove, grizemo nokte i brojimo minute do jedno 3 sata ujutro kad valjda popadaju na pod od " gestikulacije i artikulacije"...
Muz kaze da bu ih prijavil.

No, zato sam mirna kaj se " zemskog izgleda" tice. Tak pohabane i zbrda-zdola zemske valjda ne hodaju niti na Obali Slonove Kosti. Tu se bas ne rihtaju, jer, kaj, vjetar i kisa tak i tak uniste sav trud. Nemres imat fine cipele, jer talijanska koza prokisnjava. Zato lijepo molim, bakandze ili gumene ribicke cizme. Po mogucnosti one preko bedra, da te zastite i od vjetra. Najbolje je, u biti, ronilacko odijelo, jer je ono i nepropusno, pa ti je u isto vrijeme i toplo i suho. Malo nezgodno kada sa perajama moras vozit bicikl. Al zato naocale i maska sa kisikom dobro dodju. Kisobran mozes zaboravit..to je ko da hodas po cesti sa listom salate ili rododendrona preko glave. Beskorisno.

Sa frizurama je isto tak. Kaj bus isel frizeru, kad izadjes van i od vlage ti: ili splasne natapirana frizura, ili se u trenu pretvoris u grm...Kako na koga ova vlaga. A moras platit ko Sv. Petra kajgana, obicno stucanje i feniranje, bez pranja, cca 45 eura, i to ako imas srecu da te hoceju fenirat ili hitit pod haubu..ovdje zene poslije sisanja izlaze mokre kose na ulicu, i nije neka reklama za frizera, ali one ustede lovu, i ovak i onak vjetar, vlaga i kisa opet naprave svoje, pa opet izgledas ko pokisla kokos (u doslovnom smislu).

Nemres se zbigecat niti kad je sunce (rijetko..) Jerbo stalno puse. Do kosti. Onak - rendgenski. Ja sam jednom isla u kazaliste, neki simfonijski orkestar itd...i normalno, oblekla se kak Bog zapoveda. Nis ekskluzivno, ali oku ugodno. I dodjem ja pred kazaliste, a ono ljudi poceli delat spalir. Razmicala se masa lijevo-desno, a ja stojim ko tutlek i gledam. A oni svi u trapericama, jaknama, razvucenim majcama, rascupani i rumenih obraza. A ja ko kibuki dama. Ne moram rec da sam strcala u publici i da sam imala osjecaj da simfonicari samo meni sviraju, ko Cigani pod uho, jer kao " ja sam jedina napravila napor dostojan njihovog umijeca ". Poslije sam pas mater zuljevima od salonki, infekciji na uhu od klipsi-nausnica, bolnim rebrima od steznika i kosi koju od gela nisam mogla rascesljati tri dana. Never again. Traperice i tenisice i vudri ga Blaz. Pa kom obojci a kom opanci.
Nije bilo Muza da ih prijavi.

Tak da sam, kaj se izgleda tice, opustena. Iliti, bolje receno, spustena. Sve mi se spustilo:
1. podocnjaci - izgledam ko San Bernardinac ili kao da sam sjenilo umjesto na kapke stavila ispod oka
2. obrve - spojile se sa trepavicama, izgledam opako
3. podbradak - igra za Pikulinu i Pikulu, igraju se " gili-gili", "flap-flap"
4. cice - ah, kad lezim, trazim ih ispod pazuha, da ih ne pricepim
5. trbuh - neki dan Pikula gurnuo rucicu u slaufove, trazeci moj pupak, i nije ga mogao nac, ruka zapela
6. rit - otisla u prizemlje, sa liftom...
7. butine - rastegle se, otislo u sirinu, (to je od vlage)

Nakon ovog, ne mora Muz nikog prijavljivat. Odoh ja sama. Da mu ustedim trud. Sebe prijavit.

(P.S. Je, skoro me prijavil, kad sam mu u glavu bacila spigl kaj mi je poklonil za Valentinovo !!)

17.02.2007. u 19:08 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (1)
Rujan 2010 (3)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (10)

Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve i svasta....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------
bigmamma
zvrk
juliere
babl
ribafish
bugenvilija - foto
seoska idila
zubor vode
bugenvilija
luki2
niskozemska