la vida termina

petak, 27.04.2007.

Divna noc, zrak puna sumova i sapata. U ruci mi papir, pismo nenapisano. Sjedim pred vratima svoje sobe, na travi, i gubim se u pozadini, postajem trava, nebo i beton.

Sapce mi neko od prije da dodjem, da se igramo. A svaki put kad se vratim, svi gubitci se u jednom trenutku saspu na mene: novi namjestaj, neko umro, ona porasla jos par centimetara.

Pismo je bilo njoj, djevojcici starih ociju. I njemu, ko me kao sjena prati. I svim onima koji su me ostavili i svim koje cu izgubiti. Volim vas. Volite me!

Mozda je sebicna ova moja zelja. Moje ljubavi su mnoge, ali su zarobljene u ovom tjelu sto se grci. Ja volim sama.

Ostavila sam jednu sobu u Holandiji praznu, zelenu i punu cvrkuta ptica. Kao da sam jos tu, a ovo sve je samo san. Slobodna od ljubavi, tu poslije smrti, mogu na miru da se sjecam svih rjeci neizrecenih.

- 00:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi