la vida termina

srijeda, 27.09.2006.

Cultural Experience

”It’s a cultural experience” rekla sam u vezi necega
Tokom jedne od nasih beskrajnih diskusija u kuhinji ispod neba.
”You are a cultural experience”
rekao je mrtav pijan, smijuci se,
taj mali meksikanac velikih misli
sto noci provodi pjevajuci
a dane sa pivom ili jointom
sto mi svaki dan
sasvim slucajno
podari neku novu tajnu zivota
Uvjek je to odgovor na neke moje unutrasnje borbe
neko jednostavno rjesenje na jednacinu moga zivota
pitam se, mozda ovaj zid sto nas razdvaja
u stvari nas sjedinjuje
Mozda kroz njega
putuju misli u kasnim nocima
kad ni on ni ja ne mozemo spavati
svako gonjen svojim nemirima
Necu da ga idealiziram
jer je daleko od savrsenstva
izgubljen je u bjegu od zivota
sad cak bjezi od samog bjega
i samo posmatra zivot sa strane umjesto da ga zgrabi
ispuni svojim svojim fotografijama i svojim pisanjem
svojim mirom i nemirom
”I told you, you are life, you are light”
laska mi ili govori istinu
ko zna, ali nije ni vazno
(“What is reality?”, on bi sad rekao)
“You are my mirror and I can be yours” mislim
Bas smo se nasli
On pijanac
a ja potpuno netalentovana za samocu

- 12:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi