la vida termina

subota, 23.09.2006.

Zatvaram se u zeleno i bordo mog svjeta. Polutama ovog dana ne moze da ubije zar iza mojih kapaka. To se vidi. Zeljna sam ti i tvojih uzbudjenih prstiju kako prolaze kroz moju kozu i sviraju najljepse melodije mog vrelog tjela. Ti poznajes sve tajne moga uma i ne bojis se mog prostranstva. Ja sam tu da lutam a ti da me vracas na pravi put. Budi moj kompas umjesto ovog prepunog srca. Budi hladni vjetar sto me trjezni nakon noci provedenih u zadimljenin lokalima sto smrde na budj. Prepale su te neke moje izjave. Mozda ipak nisi znao da moja dusa poznaje toliko mraka. Ali ja se mraka ne bojim (iako spavam sa upaljenom lampom ali to nije iz straha nego iz prkosa). Moja dusa samo poznaje siri raspon izmedju krajnosti zivota. Ali ne misli da sam nesretna zbog toga. Poslije svih letova i padova moja ravnoteza je zasluzena. Mozda te plasi kad se pretvaram iz jedne licnosti u drugu pred tvojim ocima. Ali ne misli da je to znak slabosti. Moj je svjet puno cvrsci nego sto mislis. To je samo moja osjetljivost na tajne znakove zivota. Moj pokusaj da budem dio svega i da budem sve. Voli me kao malo vragolanku, voli me kao ljubormornu djevojcicu, voli me kao sigurnu zenu i kao briznu majku tvoga srca. Uzivaj u mojoj promjenjivosti. Voli me kao zavodnicu koja te gleda bezobrazno ili pokorno ovisno o raspolozenju. Uzivaj u mojoj igri sa svjetom i budi tu da me pokupis sa trotoara kad me svjet nadjaca.

- 13:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi