la vida termina

nedjelja, 17.09.2006.

A jeli

A jeli
Usao si gledao me samouvjereno
Bezobrazno
Uzvratila sam ti pogled
Iz inata
A jeli
Sjeo si pored mene
Imas toliko hrabrosti
Iako bih pogledom mogla ubiti
I veceg muskarca od tebe
Ali tebi nije ponos problem
Tvoji problemi su one fizicke vrste
A jeli
Poceo si da pricas
Cak vjesto
I ja sam uzvratila istom snagom
Ne mozes me prepasti
I hocu da ti se svidim
iz osvete
A jeli
Ne smeta ti 10 godina razlike
Pa naravno, sto bi
Bio si nekad zavodnik
Vidi ti se u licu
Gledas djevojcice i deset godina mladje od mene
A jeli
Sad te interesuje sta studiram
A htjeo si biti novinar
To ti je bio san
A jeli
Dosao je rat

Pjevaci se skupili
Pjevaju o miru
Pjevaju o pravdi
Ti cutis
Oni kao kurve prodaju nase fantazije
Stvaraju nam zamjenu za nesto zauvjek izgubljeno
A gdje je pravda
Tebi zivot prekinut
A meni se sva vrata svjeta otvorila
A jeli sad mi se vise ne udvaras
Ne vidis me kao obicnu picku
Sad sam tu da te podsjetim na sve izgubljeno
A jeli
Vise ni ja tebe ne vidim kao jos jednog muskog gada

Razisli smo se poslije pica
Ti mi uzeo broj reda radi
Da sebe ubjedis da si veliki zavodnik
Ja ti ga dala reda radi
Da stvorim iluziju
Da ipak jesam obicna picka.

- 01:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi