la vida termina

subota, 09.09.2006.

Ugrijala sam staru kavu od jutros. Ljeno mi bilo. U medjuvremenu oprala tanjire, isto od jutros, i upalila kompjuter. Necu da ukljucim Internet, necu da me neko nadje i ometa u mom svjetu. Usula sam kavu i upalila ”Crazy” od Gnarls Barkley i sjela da pokusam ponovo spojiti lancic koji mi je pukao juce kad smo se vozili biciklom tri sata po gradu. (Koja budala nosi dugacki lancic na voznju na biciklu? E ja!) Posto nemam ovde ni kljesta nit ikakav drugi alat, uz pomoc pincete sam otvarala i zatvarala alkice i redala bakarno kamenje. Izgubila sam se u tom svjetu i strpljivo cekala trenutak kad se dva kraja konacno spoje.

Bilo je kao kad sam bila mala i plela narukvice u mojim tada omiljenim bojama: lila i roza. Koji naivan svjet to je bio. Provesti dan ispred ulaza, na sivim stepenicama i docekati svaki novi izazov sa osmjehom. Bez straha. Od zbunja praviti kucice a od lisca pare. Kako smo tada htjeli biti odrasli. Dohvatiti najvisu policu u kuhinji i ljubiti se sa momkom u mracnom kutku u stubistu. Klepetati po stepenicama u stiklama i ostavljati jak miris parfema iza sebe na putu ka nekom uzbudljivom mjestu punom saptanja i nepristojnih komentara.

Sjecam se njegovih crnih ociju i dugih trepavica i moje stidljive ali neizmjerne ljubavi. Kako je na svom 12-om rodjendanu sve curice poljubio u obraz. I moj obraz je gorio danima. Kupila sam mu najljepsi poklon, miniaturni sto za biliar i onda sam nocima strahovala da sam time odala da ga volim. Da sad svi znaju. Ali svi su oduvjek znali. Pa i on. I igrao se sa mojom djecijom zeljom i poklonio mi najsrecniji dan u zivotu na vikendici od njegovih roditelja. Hodali smo po rjeci i on me je drzao za ruku. Cinio je to da ne bih pala jer struja je bila jaka. Ali je meni to bilo dovoljno. Nista vise nije moglo nadmasiti taj dan. Onda je otisao u Njemacku. Zauvjek. I ja mu nikad nisam uspjela dati narukvicu sto sam namjenila njemu: plavo-bjelu.

Uzelo mi je po sata da spojim lancic. Kava se vec ponovo ohladila pa sam je pila hladnu. Lancic je ponovo pukao tri sata kasnije.

- 20:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi