Ne bih vam znala reći, ne vozim, ali u svakom poslu sigurno ima takvih ljudi. Hvala Bogu da nisam automehaničar, em što nemam blage veze o autima, em što bih poludila od klijenata svake vrste. Vama svaka čast
01.08.2024. (20:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Penelopa
Najbolji su oni koji dođu kako bi im se dijagnosticirao kvar i dobili ponudu pa onda s tim saznanjem odu drugom majstoru koji si je ustedio pola posla ..naravno da su prosli jeftinije.. Ma ja skidam kapu i postenom privatniku i ovlastenom servisu, treba imati zivce za kojekakve pacijente..
01.08.2024. (21:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Evo sad cu ti ja reci iz prve ruke sto se tice Njemacke i njihovih auto radiona,konkretno Augsburg u Bavarskoj. Ovdje sam vec preko 35 godina. Imamo doma tri auta,Hyundai Tucson,Opel Mocu i Opel Insigniu. Najbolji prijatelj mi je sef velike radione u Opel Siegu i Hassu. Imaju preko 100 automehanicara.. U takvim velikim auto kucama nisu automehanicari lopovi, nego njihovi sefovi,koji cak imaju i psihologa za prevare Kundi to jest musterija.. Odrzavaju se posebni sastanci sa obicnim radnicima,automehanicarima,kako presvuci musterije. Posebna kategorija su zene uglavnom koje zive bez muzeva a takvih je u Njemackoj 60%,zatim stariji ljudi kojima se izmislja sve i svasta,tako da neki klar koji kosta 300 ojra,zna za tu grupu koje oni smatraju neznalicama kosta i po 3000 ojra.. Evo ti primjer,kada smo kupili nas Hyndai Tucson nakon godinu dana se radi prva Inspekcija. U Augsburga imaju 3 ovlascene auto kuce od Hyndaija a uz to i auto servisi. U Hyndai Listle prva inspekcija kista 950 Eura da bi dobio pecat u Garantie Liste,u Hyundai Königsbrunn prva inspekcija kosta 250 ojra,a u Hyundai Königsbrunn 680 ojra. Sve auto kuce su u krugu 15 km. I sad ti reci da se ne vara. Ja naravno radim gdje je250 ojra i sef gospodin Lindner otvoreno ova druga dva naziva lopovima.. Vratimo se na Opel.. Ljudi dovezu auta ma servis,gdje im mehanicari otkrivsju jos par nepostojecih kvarova,a Nijemac ko Nijemac hoce sve tip top i naravno vjeruje i pristaje. Imas onu jednu emisiju ovdje mislim da se zove Vorsicht Falle ili Achtung Abzocke,gdje njemacki ADAC testira radione i auto kuce sa skrivenom kamerom.. Dovezu auto sa kvarom na primjer x,a radiona i ne pronadje kvar x,nego nadoda jos neki kvar y,ili z. Uglavom rezultat je porazavajuci.. Pa nedavno su covjeku u Münchenu na servisu Tesle,naplatili zamjenu ulja i filtera.. Tebi svaka cast vjerujem da si ok ali sto se tice njemacke oni sve odrzavaju top,sa time da urade svo sto treba ali i sto ne treba samo sa bi auto kuca imala vecu zaradu.. Ako mi ne vjerujes uzmi telefon i nazovi ove tri Hyndai auto kuce,reci da trebas prvi servis pa ces se uvjeriti.. To su ti fing gospodski lopvi gdje samo kada kazes Dobar Dan vec te kosta 200 ojra.. Pozdrav
02.08.2024. (06:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
možda sam jea izuzetak, ali srećom po mene sa automehaničarem nikad nisam imao sličnih situacija. neznam je li razlog tome što sam oduvijek bio prvi vlasnik (kupujem isključivo novi automobil) i uglavnom sam vozio vozila koja su u odnosu na druga imala nešto što ih je činila posebnim.
današnji automobili su pak druga priča. automehaničari na njma nemaju bog zna što za raditi, a kad se nešto mijenja, mijenja se čitav blok. ukolko vozi "brand" to se uvijek malo više cjepna po džepu, ali na to računaš kad ga nabavljaš.
dok sam vozio Alfe (156icu V6, Breru V6) imao sam i svog automehaničara u Andrija Žaje. nikad nije bilo problema sa servisom, a kao dugogodišnji klijent i sa gazdom i sa dečkim sma uspostavio neke odnose, pa sam na račun toga imao i poneku sitnu beneficiju, mogao sam telefonski naručiti neki dio za kog bi oni onda našli part number i naručili ga iz tvornice (uvijek sam servisirao sa originalnim dijelovima).
od kad sam prešao na malo višu klasu. servis obavljam u servisima koji su prva razina ispod uvoznika (Zagreb, Rijeka). da kucnem o drvo, ali do sada nisam imao problema sa servisima. uvijek budu gotovi isti dan kad ih dovezem, kvarova nema ne samo što se sve mijenja po planu već i zato što su ti brendovi zaista dobri.
ipak, kao gospodin u godinama ponekad poželim sjesti u sportski automobil i osjetiti onaj špas vožnje iz mlađih dana kad sam znao voziti V6.
02.08.2024. (10:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Potvrđujem Eurove tvrdnje. U Njemačkoj smo i kao što napisah za Mercedesov servis - horor. Tako je, "dobar dan" košta 200 €. Htjeli su preveslati muža da za auto koji je kod nas tek 8 mjeseci plati 7500 € za dio koji je pod garancijom 2 godine. A prvo su mu 5 puta rekli da nije s autom ništa jer je toliko puta išao kod njih. Zatim su ga zadnji put vratili u gorem stanju, nego što im je stigao. Počeo je proizvodit zvukove kao da će se zapalit. Dok im furija nije došla. :))))
Još da naglasim kako u Njemačkoj servisi imaju naviku auslanderima slati račune za dijelove pod garancijom. Onima koji se obrate s pitanjem kakve su to gluposti, kažu da su pogriješili. Ostali plate.
02.08.2024. (19:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mehaničar
Automehaničari kradu
01.08.2024. (20:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pričopričica
Ne bih vam znala reći, ne vozim, ali u svakom poslu sigurno ima takvih ljudi.
Hvala Bogu da nisam automehaničar, em što nemam blage veze o autima, em što bih poludila od klijenata svake vrste.
Vama svaka čast
01.08.2024. (20:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Penelopa
Najbolji su oni koji dođu kako bi im se dijagnosticirao kvar i dobili ponudu pa onda s tim saznanjem odu drugom majstoru koji si je ustedio pola posla ..naravno da su prosli jeftinije..
Ma ja skidam kapu i postenom privatniku i ovlastenom servisu, treba imati zivce za kojekakve pacijente..
01.08.2024. (21:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Euro
Evo sad cu ti ja reci iz prve ruke sto se tice Njemacke i njihovih auto radiona,konkretno Augsburg u Bavarskoj.
Ovdje sam vec preko 35 godina.
Imamo doma tri auta,Hyundai Tucson,Opel Mocu i Opel Insigniu.
Najbolji prijatelj mi je sef velike radione u Opel Siegu i Hassu.
Imaju preko 100 automehanicara..
U takvim velikim auto kucama nisu automehanicari lopovi,
nego njihovi sefovi,koji cak imaju i psihologa za prevare
Kundi to jest musterija..
Odrzavaju se posebni sastanci sa obicnim radnicima,automehanicarima,kako presvuci musterije.
Posebna kategorija su zene uglavnom koje zive bez muzeva a takvih je u Njemackoj 60%,zatim stariji ljudi kojima se izmislja sve i svasta,tako da neki klar koji kosta 300 ojra,zna za tu grupu koje oni smatraju neznalicama kosta i po 3000 ojra..
Evo ti primjer,kada smo kupili nas Hyndai Tucson nakon godinu dana se radi prva Inspekcija.
U Augsburga imaju 3 ovlascene auto kuce od Hyndaija a uz to i auto servisi.
U Hyndai Listle prva inspekcija kista 950 Eura da bi dobio
pecat u Garantie Liste,u Hyundai Königsbrunn prva inspekcija kosta 250 ojra,a u Hyundai Königsbrunn 680 ojra.
Sve auto kuce su u krugu 15 km.
I sad ti reci da se ne vara.
Ja naravno radim gdje je250 ojra i sef gospodin Lindner otvoreno ova druga dva naziva lopovima..
Vratimo se na Opel..
Ljudi dovezu auta ma servis,gdje im mehanicari otkrivsju
jos par nepostojecih kvarova,a Nijemac ko Nijemac hoce sve tip top i naravno vjeruje i pristaje.
Imas onu jednu emisiju ovdje mislim da se zove Vorsicht Falle ili Achtung Abzocke,gdje njemacki ADAC testira radione i auto kuce sa skrivenom kamerom..
Dovezu auto sa kvarom na primjer x,a radiona i ne pronadje kvar x,nego nadoda jos neki kvar y,ili z.
Uglavom rezultat je porazavajuci..
Pa nedavno su covjeku u Münchenu na servisu Tesle,naplatili zamjenu ulja i filtera..
Tebi svaka cast vjerujem da si ok ali sto se tice njemacke oni
sve odrzavaju top,sa time da urade svo sto treba ali i sto ne treba samo sa bi auto kuca imala vecu zaradu..
Ako mi ne vjerujes uzmi telefon i nazovi ove tri Hyndai auto kuce,reci da trebas prvi servis pa ces se uvjeriti..
To su ti fing gospodski lopvi gdje samo kada kazes Dobar Dan vec te kosta 200 ojra..
Pozdrav
02.08.2024. (06:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
možda sam jea izuzetak, ali srećom po mene sa automehaničarem nikad nisam imao sličnih situacija. neznam je li razlog tome što sam oduvijek bio prvi vlasnik (kupujem isključivo novi automobil) i uglavnom sam vozio vozila koja su u odnosu na druga imala nešto što ih je činila posebnim.
današnji automobili su pak druga priča. automehaničari na njma nemaju bog zna što za raditi, a kad se nešto mijenja, mijenja se čitav blok. ukolko vozi "brand" to se uvijek malo više cjepna po džepu, ali na to računaš kad ga nabavljaš.
dok sam vozio Alfe (156icu V6, Breru V6) imao sam i svog automehaničara u Andrija Žaje. nikad nije bilo problema sa servisom, a kao dugogodišnji klijent i sa gazdom i sa dečkim sma uspostavio neke odnose, pa sam na račun toga imao i poneku sitnu beneficiju, mogao sam telefonski naručiti neki dio za kog bi oni onda našli part number i naručili ga iz tvornice (uvijek sam servisirao sa originalnim dijelovima).
od kad sam prešao na malo višu klasu. servis obavljam u servisima koji su prva razina ispod uvoznika (Zagreb, Rijeka). da kucnem o drvo, ali do sada nisam imao problema sa servisima. uvijek budu gotovi isti dan kad ih dovezem, kvarova nema ne samo što se sve mijenja po planu već i zato što su ti brendovi zaista dobri.
ipak, kao gospodin u godinama ponekad poželim sjesti u sportski automobil i osjetiti onaj špas vožnje iz mlađih dana kad sam znao voziti V6.
02.08.2024. (10:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Galaksija
Potvrđujem Eurove tvrdnje. U Njemačkoj smo i kao što napisah za Mercedesov servis - horor.
Tako je, "dobar dan" košta 200 €.
Htjeli su preveslati muža da za auto koji je kod nas tek 8 mjeseci plati 7500 € za dio koji je pod garancijom 2 godine. A prvo su mu 5 puta rekli da nije s autom ništa jer je toliko puta išao kod njih. Zatim su ga zadnji put vratili u gorem stanju, nego što im je stigao. Počeo je proizvodit zvukove kao da će se zapalit.
Dok im furija nije došla. :))))
Još da naglasim kako u Njemačkoj servisi imaju naviku auslanderima slati račune za dijelove pod garancijom. Onima koji se obrate s pitanjem kakve su to gluposti, kažu da su pogriješili. Ostali plate.
02.08.2024. (19:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...