Dobrobit je visedimenzionalni pojam. Odreduje optimalno funkcioniranje,odnosno ostvarivanje prava cjelokupnog razvoja. Dobrobit se odnosi na potrebe. Nije vazno kako je mjerimo. Vazno da je znamo prepoznati i djelovati u skladu s njom. Za svako dijete je dobrobit drugacija, jer je svako dijete jedinka za sebe. Nesto sto cini socio-emocionalnu dobrobit za jedno dijete, mozda to isto ne cini za neko drugo. U svakom slucaju osigurati djetetu dobrobit znaci osigurati mu uvijete za optimalan razvoj sljedeci pritom djecje potrebe.
01.02.2017. (15:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sanja S
Iako na prvi pogled kao odgajatelj smatram da je teško objektivno odrediti što je to dobrobit za dijete putem mjerenja i kvantificiranja podataka, ipak mislim da varijable koje su se kod djece istraživale konkretno informiraju o pojedinim aspektima socio-emocionalnog i psihičkog razvoja i zdravlja, kao i kompetencijama. One mogu poslužiti da se uz svakodnevnu interakciju i praćenje djeteta odgajatelj uz pomoć istraživača i stručnih suradnika ciljano usmjeri na praćenje i bilježenje pojedinih aspekata razvoja djeteta kako bi dobio jasniju cjelokupnu sliku, ali naravno, uzimajući u obzir dijete u njegovoj cjelovitosti kao ljudskog bića sa svojom individualnošću.
01.02.2017. (20:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Članak me podsjetio na razdoblje adaptacije u jaslicama koji je bio veoma dug i nakon što se situacija smirila, tek sada bi se mogla procijeniti realno stanje djece u skupini. Ljestvica koju su koristili istraživači može pomoći odgajatelju da prikupi podatke o pojedinom djetetu i na temelju toga zaključi kolika je dobrobit za dijete ostvarena (emocionalna stabilnost, suočavanje sa stresom, uspostavljanje kontakta - podosta ugrožene u vrijeme adaptacije). Odgajatelji često nemaju u vidu koji bi sve aspekti dobrobiti trebali bit zadovoljeni, a ova im ljestvica može u tome pomoći.
01.02.2017. (23:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U samom Nacionalnom kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje pridodaje se velika važnost dobrobiti,dobrobit je svrha kurikuluma.Bitno je da svaki odgajatelj osvješćuje i osluškuje koje su dobrobiti svakog pojedinog djeteta i na taj način pokuša ostvariti odgojno djelovanje,odnose i sadržaje koje su bitne za dobrobiti djeteta.
02.02.2017. (20:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Drazenka
Dobrobit je visedimenzionalni pojam. Odreduje optimalno funkcioniranje,odnosno ostvarivanje prava cjelokupnog razvoja. Dobrobit se odnosi na potrebe. Nije vazno kako je mjerimo. Vazno da je znamo prepoznati i djelovati u skladu s njom. Za svako dijete je dobrobit drugacija, jer je svako dijete jedinka za sebe. Nesto sto cini socio-emocionalnu dobrobit za jedno dijete, mozda to isto ne cini za neko drugo. U svakom slucaju osigurati djetetu dobrobit znaci osigurati mu uvijete za optimalan razvoj sljedeci pritom djecje potrebe.
01.02.2017. (15:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sanja S
Iako na prvi pogled kao odgajatelj smatram da je teško objektivno odrediti što je to dobrobit za dijete putem mjerenja i kvantificiranja podataka, ipak mislim da varijable koje su se kod djece istraživale konkretno informiraju o pojedinim aspektima socio-emocionalnog i psihičkog razvoja i zdravlja, kao i kompetencijama. One mogu poslužiti da se uz svakodnevnu interakciju i praćenje djeteta odgajatelj uz pomoć istraživača i stručnih suradnika ciljano usmjeri na praćenje i bilježenje pojedinih aspekata razvoja djeteta kako bi dobio jasniju cjelokupnu sliku, ali naravno, uzimajući u obzir dijete u njegovoj cjelovitosti kao ljudskog bića sa svojom individualnošću.
01.02.2017. (20:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bruna Petrov
Članak me podsjetio na razdoblje adaptacije u jaslicama koji je bio veoma dug i nakon što se situacija smirila, tek sada bi se mogla procijeniti realno stanje djece u skupini. Ljestvica koju su koristili istraživači može pomoći odgajatelju da prikupi podatke o pojedinom djetetu i na temelju toga zaključi kolika je dobrobit za dijete ostvarena (emocionalna stabilnost, suočavanje sa stresom, uspostavljanje kontakta - podosta ugrožene u vrijeme adaptacije). Odgajatelji često nemaju u vidu koji bi sve aspekti dobrobiti trebali bit zadovoljeni, a ova im ljestvica može u tome pomoći.
01.02.2017. (23:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Irma Bahović
U samom Nacionalnom kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje pridodaje se velika važnost dobrobiti,dobrobit je svrha kurikuluma.Bitno je da svaki odgajatelj osvješćuje i osluškuje koje su dobrobiti svakog pojedinog djeteta i na taj način pokuša ostvariti odgojno djelovanje,odnose i sadržaje koje su bitne za dobrobiti djeteta.
02.02.2017. (20:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...