knjiznicarkica

28.03.2007., srijeda


Bankari gulikože
Nisam od onih koji nisu nikad u minusu. I imam kartice - nekoliko njih kod različitih banaka. Obaveze ispunjavam uredno, uglavnom , desi mi se kašnjenje najviše jedan, dva dana koje svi toleriraju. Ali ne baš svi. U Erste banci imam Visu i Master. Poslije prvog dođe račun za prošli mjesec kojeg treba platiti do 15., a ja platila 16. 03. i to u drugoj banci. Kad ono opomena u ponedjeljak 19. 03. s datumom 17. 03. ( subota) po kojoj trebam platiti uz dug još 50 kuna. Za obje kartice 100 kuna! Naravno da sam se žalila banci, a službenica mi je odgovorila da je to bankovna politika i da ona tu ništa ne može. Kad sam rekla da neću nadalje biti njihov klijent pod takvim uvjetima, jer ja sam kasnila samo jedan dan, a kod internetskog plaćanja to bi trebalo biti odmah na njihovom računu! Kao, kažu u Erste banci, jer sam ja platila u petak popodne sredstva su sjela tek u ponedjeljak ( po riječima službenice). A gdje su bila do tad - u zraku, ako je meni odmah skunuto s računa? Na moje pitanje ako ne platim odmah opomenu da li na tih 50 kuna opomene ide dalje kamate, službenica je odgovorila da misli da idu. E jeste gulikože, rekla sam glasno izlazeći iz banke. Doista ću te kartice ovdje zatvoriti. Nikad nisam imala problema ni s Dinersom ni AmEx-om za kašnjenje od jednog dana. Naravno da banka za svako kašnjenje može računati zateznu kamatu, ali da si prikuplja novac opomenama od 50 kuna za jedan dan, to je stvarno odvratno. U vremenu u kojem živimo gotovo je nemoguće biti bez kartica, ali ćemo sigurno birati banke i kartičarske kuće koje će prema nama biti fer. Zar nisu dovoljne kamate, upisnine i članarine, zar nas treba još dodatno kažnjavati.
A bankari su uvijek ljubazni kad vam treba kredit u zadnje vrijeme. Sve će vam oni ići na ruku, nema problema ovog i onog.A kad kasnite jedan dan onda vam se ovakve stvari događaju. Pa nisam ja milijunaš da mi je svejedno da li ću platiti opomene 100 kuna. Mislim da bi i milijunaš za to promijenio banku. Radi se i o principu i o novcu.

- 10:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.