knjiznicarkica

02.03.2007., petak


Pravilo prvo:Ima love kad misliš da je ima!
Prvo i osnovni pravilo u životu je pozitivno razmišljanje. Priznajem, ja sam optimist po rođenju ( za mene je čaša uvijek do pola puna , a ne do pola prazna). Velik dio mog pozitivnog razmišljanja dugujem jednom MLM u kojem nisam više aktivni član, ali isplatilo se. Posebno radi ovog: razmišljaj pozitivno! I onda će vam se događati stvari kao i meni. Ja to zovem "deus ex machina", naime kad se najmanje nadam nešto neočekivano " odozgora" riješi moje probleme.
Upravo zamišljam situaciju da imam zaradu 50.000 kuna mjesečno. Mislim da bi to bilo ok. Sve moje sadašnje željice stale bi u to. Nema veze što sad imam deset puta manje! Mi smo ono što mislimo da jesmo! Svaki put kad se sjetim da nemam love pomislim: imam 50.000 kuna. Nema sekiracije koja vas često kad razmišljate o besparici dovodi do ludila jer na kraju ne uspijevate o ničem drugom razmišljati. Ta prokleta negativna misao blokirat će vašu svu pozitivnu energiju i samo razmišljate "nemam love, nemam love". Kad vas napadnu takve misli koje , naravno, izviru iz realne situacije vi samo recite poluglasno: Pa imam ja 50.000 kuna!
Novac će doći, ne brinite! Možda ne i čitava svota, ali zar nije dovoljna i ona kojom ćete pokrpati svoje rupice u kućnom proračunu.
- 13:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.