05.12.2005., ponedjeljak

GORKA TRAVA ZABORAVA



Kažu da je Hollywood mjesto gdje karijere niču munjevito a još brže iščezavaju. Ma ni govora, dragi moji, Zagreb je mjesto munjevitih karijera koje završe prije nego što su počele. Čuvala sam krave u dolini rijeke Save kad je drug Mika došao novim «opel kapitenom» i stao pored naše rosne livade.
- Oj, mala, - rekao mi je grlenim glasom – dođi 'vamo da mi nešto podivanimo! – Moj djevojački stid je prokuljao kao vulkanska lava, klonula mi glava na prsa, a dvije žute pletenice spustiše mi se do koljena. – Ej, mala, ne budali! – kaže on opet.
- Priđi, neću te pojesti! – I prišla sam. –Jel', mala. Čija si ti? – Upita me drug Mika onako, čisto bez veze, a zna dobro da sam jedinica Đuke Mrkana iz Pužarevca Gornjeg.
- Ja sam Mrkanova – kažem i oborim glavu.
Mika pripali cigaretu pa upita: - Bi li ti, mala, u Zagreb da budeš glumica?
- A bih ja, odgovaram – samo neda ćaća.
- To ćemo još vidjeti – reče drug Mika, a kožni mu kaput zavijori na vjetru.
I tako mene Mika odvede kod druga Pube, Puba kod Gloje, Gloja kod Pršića, koji meni uvali glavnu ulogu u filmu čiji je radni naslov bio «Dočekati stotu». Igrala sam ulogu vile vidarice Laje koja po mrkloj noći silazi i vida rane ranjenim partizanima. Onda se to nekim drugovima u Komitetu nije svidjelo, pa sam uz vilu, čija je uloga bila skraćena, dobila ulogu pastirice Naje koja je uvijek pri ruci narodnoj vojsci. Film je doživio veliki uspjeh, a ja sam se udala za svoga pigmaliona – režisera. Prša je pio kao smuk, pa sam i ja uz njega pila sve dok nismo završili na liječenju. Nakon toga sam igrala uloge majki, zatim sam opet promijenila fah igrajući bake, sve u nekim talijanskim i njemačkim koprodukcijama i odjedanput – šlus. Završila je moja karijera, a ja nisam ništa znala osim čuvati krave. Skrpali su mi neki staž tako da sam dobila penzijicu, država mi je uzela stan, a mene su strpali u dom gdje upravo spremam ulogu Abrahamove Sare. Šteta je samo što je drug Mika mrtav, da odigra ulogu gospodina Boga.

- 18:50 - Komentari (8) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

apologija za svakodnevnu uporabu...



Get Firefox!

Royalty Free Images



Image Hosted by ImageShack.us
jedan red ruža...jedan red literature

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Josip Rogin vrtlar i književnik
Rodio se u staroj kuriji
grofova Zrinskih 01.02.1947.
godine u selu Zrinščina.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Srednju školu
završio je u Sesvetama.
Bio je dugogodišnji
suradnik "Sesvetskih novina",
objavljivao je članke o
hortikulturi, eseje i humoreske.
Autor je objavio
stručne monografije
Image Hosted by ImageShack.us
"Ruža kraljica cvijeća" i
"Knjigu o ružama".
Image Hosted by ImageShack.us
Autor je knjiga
"Musa Čvarak vadi domovnicu",
"Moda i modeli"
"Kraljica Astrida" i
"Anđeo i slike vremena".
Image Hosted by ImageShack.us
Piše standardnim i
kajkavskim jezikom.
Image Hosted by ImageShack.us
Za dramski program
Radio-Zagreba snimljene
su mu i izvedene komedije
Image Hosted by ImageShack.us
"Snoboki", "Gosti",
"Roman stolječa",
"Evac i Adamica", "Federbarica
Gratofil - prodavačica ljubičica",
"Ostavinska rasprava
Bartola Škanjca" i dr.
Image Hosted by ImageShack.us
Živi i radi u mjestu Dumovec
gdje se bavi uzgojem i
kreiranjem novih sorti ruža...
Image Hosted by ImageShack.us
do sada to mu je
uspjelo osam puta
ali pokušaji se nastavljaju...
Image Hosted by ImageShack.us
...vicevi...

Image Hosted by ImageShack.us
ako mi natko hoče pisati
može to ućiniti na
starinski način
Image Hosted by ImageShack.us
pod adresu je
dovoljno upisati
Image Hosted by ImageShack.us
Josip Rogin
Dumovec
Sesvetski Kraljevec

Image Hosted by ImageShack.us
...na svako tim putem
dobiveno pismo,razglednicu
odgovoriti ću na ovom blogu...
Image Hosted by ImageShack.us
copy right iliti dozvola za kopiranje
Image Hosted by ImageShack.us
svi djelovi bloga plod su mojeg rada
Image Hosted by ImageShack.us
osim fotki
njih je izradio moj "tonto"
(vidjeti negdje u postevima,
onim ispočetka),
Image Hosted by ImageShack.us
u principu
on vam dozvoljava korištenje
tih fotki u nekomercijalne svrhe,
Image Hosted by ImageShack.us
ako bi ipak vi te fotke komercijalizirali
ugradite i njega u cijenu...
ljudi ste dogovoriti će te se...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us