'Može li se brendirati pisca?'

utorak , 27.11.2007.





U četvrtak, 29. studenog, s početkom u 19 sati, u Društvu hrvatskih pisaca (Basaričekova 24, Zg)
u sklopu ciklusa 'Grički dijalog' održava se tribina 'Može li se brendirati pisca?'.

Na tribini će se raspravljati o 'vrućim' pitanjima kao što su:

- je li pisac-brand samo jedna od roba na tržištu ili može stvoriti i umjetnost?
- ako su pisci puke robne marke, traju li jednako tako samo nekoliko sezona?
- ne čini li vam se da su se žene bolje izbrendirale, prokužile marketinške štosove?
- hmm… ali nije li iza svake brand-spisateljice moćan muž, otac, medij, ljubavnik...?
- što sve čine marketinški šamani samo da bi prodali robu?
- mora li brendiranje pisca nužno rezultirati trivijalizacijom i površnošću?
- postoji li brendiranje sa i bez pokrića?
- donosi li brendiranje piscu samo medijsku ili i širu, društvenu moć?
- i koje su, naposljetku, tipične hrvatske posljedice te globalne pojave?

O tim i drugim temama razgovarat će moderatorice Jadranka Pintarić i Jagna Pogačnik, te njihovi gosti: pisci: Sanja Pilić, Zoran Ferić, Simo Mraović, Boris Beck, brand-urednik i kritičar Velimir Visković, stručnjak za marketing i brendiranje Drago Perić.


<< Arhiva >>