kako da ne? pisac je roba kao i novinski članak po narudžbi. da se mijenjati, korigirati, nadograđivati... ako se nađe neki dobar urednik i prihvati uloge brand managera... gdje će im biti kraj. a u onakvom sastavu koji si naveo... nebo je granica :)
27.11.2007. (13:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jebiga
Najbolji brandy je mirogojček.
27.11.2007. (19:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kratke...
kako da ne? pisac je roba kao i novinski članak po narudžbi. da se mijenjati, korigirati, nadograđivati... ako se nađe neki dobar urednik i prihvati uloge brand managera... gdje će im biti kraj. a u onakvom sastavu koji si naveo... nebo je granica :)
27.11.2007. (13:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jebiga
Najbolji brandy je mirogojček.
27.11.2007. (19:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marinianis
ipak je najugodnija i najjeftinija varijanta stvaranja "branda" ševa, poslije dobre ševe slijede marketinški kurcospjevi o talentima 21.stoljeća
28.11.2007. (09:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...