Tko želi knjige na poklon?

subota , 06.10.2007.



Načuh da je izašao novi broj časopisa Tema: , s glavnom temom broja : 'pisac kao brend'.

Časopis je dostupan besplatno ali , naravno, samo u zagrebačkim knjižarama.

Zašto bi ih uopće izdavač distribuirao npr. i u one dvije-i-pol riječke knjižare, pa mi smo u Rijeci ionako sve same nenačitane i nepismene budaletine, kaj ne?

(Inače, svojedobno sam u nekoliko brojeva Teme: objavio i nekoliko svojih kritika, dobrovoljno se odrekavši honorara, s obzirom da časopis navodno loše stoji, ali to izdavača Teme: nije ponukalo da me stavi na listu onih koji su zaslužili da im se pošalje po jedan primjerak svakog novog broja.)

Baš me zanima postoji li u ZG kakva dobra dušica koja bi mi doturila jedan primjerak novog broja (ako je moguće, molio bih i primjerke prethodna dva dvobroja 5-6/2006. i 7-8/2006. u kojima su glavne teme bili 'Eventualisti' i Autoreferencijalne strategije teksta).

Za svaki od tih brojeva u zamjenu poklanjam po 2 knjige (koje ta dobra dušica izabere s popisa knjiga kojeg joj dostavim).
Elem, u prilici ste 'osvojiti' čak 6 besplatnih knjiga...

Moj mail imate na desnoj strani.

Hvala unaprijed!


********

Bilo bi mi drago kad bi vas prethodnih nekoliko rečenica ponukalo na raspravu o nekim od tema kojih su se te rečenice dotakle, kao npr:

- hrvatska knjižarska mreža ('dvije-i-pol riječke knjižare')
- odnos metropola-"provincija"
- distribucija časopisa (i knjiga, naravno)
- odnos izdavača-urednika spram autora-suradnika
- 'pisac kao brend'



<< Arhiva >>