Autorske stipendije i još ponešto...

utorak , 19.12.2006.

Najprije vam donosim prvi dio e-mail poruke Maje Hrgović (u blogosferi poznate kao Manistra), i ostavljam vam da sami prosudite o moralnom integritetu te novinarke Novog lista (neupućene pozivam da proskrolaju mojim blogom i pročitaju njezine brojne vrijeđačke komentare, upućene kako meni tako i mnogim drugim blogerima, ali i mnogim akterima hrvatske književne scene):



Od : Maja Hrgović
Za : balajbeg@inet.hr
Naslov : potpore i ljubav :)
Datum : tue, 19 Dec 2006 15:18:10

Dragi Knjigoljube,
evo ti popis dobitnika stipendija, iščupala sam ga samo za tebe iz svog jučerašnjeg teksta pa objavi, to je važna informacija.
Ako hoćeš mogu ti poslat i naslove knjiga koje su prijavili u natječaj, samo meni je to manje zanimljivo.

Nije istina da te mrzim i da se naslađujem tome što nisi dobio stipendiju.
Bilo bi mi ustvari drago da si dobio.
Onaj komentar je samo lakrdijanje, obijest. Možda bi mogli i prestat s tim.
Budimo drugari, kolege već jesmo. Vodimo ljubav, a ne rat:)

Pozdrav, srdačni,

Maja



Draga Majo Hrgović (a.k.a Manistra),

da li ti mene mrziš, uopće me nije briga. Što bi tebi bilo drago ili ne, još me manje zanima. Što se tiče tvojih komentara koji su, kako sama kažeš 'lakrdijanje, obijest' dobrohotno ti želim da potražiš stručnu pomoć i da se poriva koji te tjera na 'lakrdijanje i obijest' što bezbolnije i brže riješiš.

Što se tiče tvoga prijedloga, citiram : 'Mogli bi i prestat s tim' - imam jedan jedini moguć odgovor - ja ni u čemu nisam sudjelovao. Osim ako pod tim ne podrazumijevaš moju na ovom mjestu objavljenu kritiku tvojeg sramotno-neprofesionalnog teksta u Novom listu o internet stranicama hrvatskih pisaca. Za razliku od tvojih komentara, u tom tekstu niti jedno slovo nije bilo uvredljivo, iako prihvaćam da te je mogla pogoditi moja kritičnost glede tvoje novinarske neprofesionalnosti. Elem, tvoja je upotreba množine u citiranoj rečenici bezobrazna, jer 'lakrdijanja i obijesti' s moje strane bilo nije. Ja za razliku od tebe stojim iza svega što kažem ili napišem (pa stoga i pazim što govorim i pišem, odnosno ne podliježem obijesti i lakrdijanju).

Kolege već jesmo, kako kažeš, i to prihvaćam. Međutim, dozvoli mi slobodu da 'drugare' sam biram, a ti ni po čemu ne zaslužuješ moje 'drugarstvo'. Sorry, život je prekratak da ga trošim na nekoga tko moga vremena nimalo vrijedan nije... (I vrijeme na pisanje ovoga mogao sam puno pametnije utrošiti.)

Ratove ne vodim, a za vođenje ljubavi imam dugogodišnju partnericu, s kojom, ironičnom igrom slučaja, dijeliš ime. Ali, po svemu sudeći, sve što vas dvije imate zajedničko ta su četiri slova abecede u imenu. Na moju veliku sreću...

Sorry na iskrenosti...

Pozdrav, srdačni,
Božidar

---------------------------------

A sada slijedi tekst Maje Hrgović iz Novog lista u kojemu nam ona otkriva nove korisnike stipendija za književno stvaralaštvo.
(Zahvaljujem Maji na mailu s ovim podacima) :



Čedomir Višnjić iz uprave za knjigu Ministarstva kulture izvijestio je u ponedjeljak kako je okončana procjena projekata kojima su se hrvatski pisci aplicirali u natječaj za Potpore za poticanje književnog stvaralaštva u 2006. godini - popularne autorske stipendije.
Iako je natječajem bila predviđena dodjela 50 stipendija, od sto prijavljenih naslova odabrano je tek 40 koji su zadovoljili kriterije.
Jedina godišnja potpora, teška 84.000 kuna, pripala je Josipu Mlakićukoji je u natječaj aplicirao naslov “Kako ubiti zmiju". Devet književnika dobilo je po 42.000 kuna polugodišnjih potpora, a još 30 njih po 21.000 kuna tromjesečnih stipendija.

POTPORE ZA POTICANJE KNJIŽEVNOG STVARALAŠTVA

*Godišnja potpora (84.000 kuna) Josip Mlakić

*Polugodišnja potpora (42.000 kuna): Slavko Jendričko, Marinko Koščec, Zlatko Krilić, Milan Mirić, Simo Mraović, Tahir Mujičić, Jurica Pavičić, Krešmir Pintarić, Delimir Rešicki

*Tromjesečna potpora (21.000 kuna): Marijan Tomislav Bilosnić, Višnja Biti,Luka Borčić, Slađana Bukovac, Ljiljana Domić, Branimir Donat, Boris Greiner, Fadil Hadžić, Dorta Jagić, Pero Kvesić, Slađan Lipovec, Katarina Luketić, Irena Lukšić, Miroslav Mađer, Dušan Marinković, Vanda Mikšić, Boris Perić, Frane Plančić, Toma Prodrug, Božidar Prosenjak, Borivoj Radaković, Igor Rajki, Predrag Raos, Davor Rostuhar, Vladimir Stojsavljević, Silvija Šesto, Marina Šur Puhlovski, Maja Tančik, Tatjana Tarbuk, Borben Vladović







<< Arhiva >>