nedjelja, 30.09.2007.

:::::Snovi i virtualna stvarnost:::::

Image Hosted by ImageShack.us

Je li vam se ikada dogodilo da se probudite u snu? Da ste svjesni da sanjate, dakle budni ste, ali unutar svoje svijesti? Sve je realno, što god zaželiš to se ostvaruje, jedino što kad se probudiš, imaš osjećaj da je sve skupa prekratko trajalo.
Takvu pojavu nazivaju lucidnim snom. Postoje studije o tome kako ući direktno iz stanja budnosti u takvu vrstu ¨sna¨. Kad malo bolje razmislite, nije li to svojevrstan oblik virtualne stvarnosti? Samo puno sofisticiraniji jer imate sva osjetila na raspolaganju.
Ovu temu je obradio i Mišak u emisiji ¨Na rubu znanosti¨.
Ako ste iskusili takvo što, događa li vam se to još uvijek, koliko često i o čemu su obično snovi (ako se sjećate)?
Meni se prije znalo češće događati, ali tada nisam ni znao da postoji termin za takvo što. Sada na žalost dugo nisam dobio za to priliku. Čak sam par puta doživio da se nisam mogao probuditi, zatočen u snu, prilično jezivo iskustvo.
Nekima će ovo možda biti u potpunosti strano, ali nikada ne znate... možda baš večeras bude vaš red za lucidan san :)




| 13:40 | Komentiraj (8) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © Killerus - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Ovdje ćete, kao i na većini blogova, naći sve i svašta, ponajviše mojih vlastitih, subjektivnih, ali i objektivnih razmišljanja, raznih fotki, ma svega pomalo... Ako utonem u neka dublja filozofiranja, osjećajte se slobodnim probuditi me iz njih, tj. if you can hehehe ;)
Tko drugi nego ja...
Da imate bolju predodžbu tko sam i što sam, stavit ću jednu malo stariju sliku, nakon toga sam pustio kosu, ali sam se sada opet ošišao =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ponešto o meni
Mnogi me definiraju kao veseljaka, točnije otkačenog i ludog, ponajviše sarkastičnog, orijentiran sam na sve strane života, ne volim biti skučen i ograničen samo na nešto jednostavno, lakše mi je kad si kompliciram hehehe
Novopečeni sam studoš, neki bi čak rekli i brucoš :) Uživam u svemu i svačemu, isto tako se i bavim svim i svačim, obožavam hodanje uokolo, slikanje prirodnih ljepota, općenito prirodu. Obično sam stijena oslonca za one kojima nešto pođe po zlu u životu, bili problemi mali, ili veliki, uvijek sam voljan saslušati... Eh, da... Osim te anđeoske strane, imam i onu morbidnu, naime imam ured u Šangaju i bavim se prodajem oružja, tu i tamo moram nekog krknut, ali ni približno onoliko koliko bih želio heheheh dosta tlapnji, ostalo ćete saznati iz tema, komentara itd. itd. Ugodno čitanje svima! ;)