ponedjeljak, 12.02.2007.

:::You're Under Arrest:::

Nakon mukotrpnih dogovaranja, kucnuo je čas polaska dvojice prijatelja ¨Samoborčekom¨... kuda drugdje nego u Samobor. Frend se odlučio za masku terorista, što mu zbog duge kose i brade nije bilo teško za postići, na što sam ja odgovorio maskom agenta tajne službe, čiji je zadatak bio razoružati terorista :P Frend je bio opremljen bijelom plahtom, arapskom kapicom, (mojim) crnim sunčanim naočalama, dinamitom sa satom, te zastrašujućim mitraljezom koji više ni nema sposobnost ispucavanja gumenih metaka :) A za sebe sam složio sljedeće... Crno odijelo, crni kožnjak, bijelu košulju, crnu kravatu, pištolj s jedne strane (s punom moći ozljeđivanja ljudi gumenim mecima hhehehe), te lisice s druge strane remena (za koje nismo imali ključ, pa se nije bilo baš uputno igrati s njima), frendove policijske cvike (u stilu američkih murijaka, aka ray ban) i crnu beretku ;)
Malo me začudilo što su nas neki ljudi u samoboru gledali malo u čudu dok se frend iz svega glasa derao ¨Đihaaaad, i will blow you all, i hate americans!!!¨, kao da smo mi luđaci jer smo se maskirali za FAŠNIK! Come on people... Gdje vam je mladenački duh, smisao za humor... No, bilo je i zanimljivih susreta, cura u krinolinama, odraslih beba, transvestita (ili su to možda bile jaaako ružne žene, u to neću zalaziti) i foxy balerina (ili je bila samo jedna hmmm). Zatim nam je stiglo pojačanje dvojice nemaskiranih prijatelja, koji su zajedno s nama uživali u raznolikim pivama irskog puba ¨Scout¨ (čovjek bi pomislio da dobivam neku proviziju od reklame tog mjesta, koliko sam ga puta već spomenuo svuda).
NAPOMENA: Samoborski fašnik počeo je 09.02., a završava u utorak 20.02. te vas ovom prilikom pozivam... zapravo ne pozivam... U IME ZAKONA, TJERAAAM VAS DA SE MASKIRATE, KUPITE KARTU ZA SAMOBOR I DOBRO PROVEDETE UZ VESELE I TOPLE SAMOBORČANE I SAMOBORČANKE :) + u subotu 17.02. svira ¨Hladno pivo¨, pa ako ima obožavatelja toga banda, znate gdje ćete ga pronaći...
Sve u svemu, odlično sam se proveo, da smo ostali duže bilo bi i još bolje, no neka, bilo je super i ovako :)))
Evo vam i jedna slika vašeg autora/murijaka hehehe zbog kojeg su se cimali pravi ¨plavci¨ na cesti ;)
Nekima sam ličio na murijaka, nekima na stripera, a nekima na Mr.Smitha iz ¨Matrixa¨ :P ali jedno je sigurno, bilo mi je zabavno i toplo preporučujem samoborski fašnik svima ;)

Photobucket - Video and Image Hosting

| 20:46 | Komentiraj (6) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © Killerus - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Ovdje ćete, kao i na većini blogova, naći sve i svašta, ponajviše mojih vlastitih, subjektivnih, ali i objektivnih razmišljanja, raznih fotki, ma svega pomalo... Ako utonem u neka dublja filozofiranja, osjećajte se slobodnim probuditi me iz njih, tj. if you can hehehe ;)
Tko drugi nego ja...
Da imate bolju predodžbu tko sam i što sam, stavit ću jednu malo stariju sliku, nakon toga sam pustio kosu, ali sam se sada opet ošišao =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ponešto o meni
Mnogi me definiraju kao veseljaka, točnije otkačenog i ludog, ponajviše sarkastičnog, orijentiran sam na sve strane života, ne volim biti skučen i ograničen samo na nešto jednostavno, lakše mi je kad si kompliciram hehehe
Novopečeni sam studoš, neki bi čak rekli i brucoš :) Uživam u svemu i svačemu, isto tako se i bavim svim i svačim, obožavam hodanje uokolo, slikanje prirodnih ljepota, općenito prirodu. Obično sam stijena oslonca za one kojima nešto pođe po zlu u životu, bili problemi mali, ili veliki, uvijek sam voljan saslušati... Eh, da... Osim te anđeoske strane, imam i onu morbidnu, naime imam ured u Šangaju i bavim se prodajem oružja, tu i tamo moram nekog krknut, ali ni približno onoliko koliko bih želio heheheh dosta tlapnji, ostalo ćete saznati iz tema, komentara itd. itd. Ugodno čitanje svima! ;)