nedjelja, 04.02.2007.

:::Inspiration:::

Dobro, dobro, dobro... Evo jedan novi post :P to da fiona bude sretna hehehe
Inspiracija je vrlo zajebana stvar, to će vam moći reći svatko tko je bar pokušao nešto naškrabati u svrhu prenošenja misli na papir ili u metalnu kutiju (PC). Svatko ima nešto što ga inspirira... Za mene je to mračniji pogled na svijet, perspektiva u koju mnogi ne vole kročiti čak ni mislima... Pojavom raznih foruma, msn-a, chatova, ubijena je moja inspiracija, pa i volja za pisanjem u obliku priča. No, moram priznati da mi to nedostaje, poseban je osjećaj kada znaš i možeš nešto izreći, te da nisi jedini zadovoljan svojim črčkarijama, već ostaviš utjecaj i na druge mlade, ili stare umove... A sad PP (propagandni program) :P
Eto, tek tolko da nešto napišem, da znate da je autor još živ i da možda sprema nešto nooovo, nešto div... za vas malobrojne ;)
Vozdra svima!

| 21:57 | Komentiraj (7) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © Killerus - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Ovdje ćete, kao i na većini blogova, naći sve i svašta, ponajviše mojih vlastitih, subjektivnih, ali i objektivnih razmišljanja, raznih fotki, ma svega pomalo... Ako utonem u neka dublja filozofiranja, osjećajte se slobodnim probuditi me iz njih, tj. if you can hehehe ;)
Tko drugi nego ja...
Da imate bolju predodžbu tko sam i što sam, stavit ću jednu malo stariju sliku, nakon toga sam pustio kosu, ali sam se sada opet ošišao =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ponešto o meni
Mnogi me definiraju kao veseljaka, točnije otkačenog i ludog, ponajviše sarkastičnog, orijentiran sam na sve strane života, ne volim biti skučen i ograničen samo na nešto jednostavno, lakše mi je kad si kompliciram hehehe
Novopečeni sam studoš, neki bi čak rekli i brucoš :) Uživam u svemu i svačemu, isto tako se i bavim svim i svačim, obožavam hodanje uokolo, slikanje prirodnih ljepota, općenito prirodu. Obično sam stijena oslonca za one kojima nešto pođe po zlu u životu, bili problemi mali, ili veliki, uvijek sam voljan saslušati... Eh, da... Osim te anđeoske strane, imam i onu morbidnu, naime imam ured u Šangaju i bavim se prodajem oružja, tu i tamo moram nekog krknut, ali ni približno onoliko koliko bih želio heheheh dosta tlapnji, ostalo ćete saznati iz tema, komentara itd. itd. Ugodno čitanje svima! ;)