Oko za oko i pasta za zube!!!

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2024 (1)
Studeni 2023 (2)
Veljača 2023 (2)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Srpanj 2019 (1)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (1)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Travanj 2014 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (13)

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako TRČIŠ za ljubavlju – ZAKASNITI ĆEŠ, ako CILJAŠ ljubav - PROMAŠITI ĆEŠ, ako PLANIRAŠ ljubav- IZVISITI ĆEŠ, a ako ništa NE OČEKUJEŠ - ZALJUBITI ĆEŠ SE...






Bićence koje je presretno kada me vidi...


Baci oko na....
Web Counter
Web Counter

Euro
Kenguur
Lonewalker
Suncokretić
Slonic
Ban_Ana_Nas
Fizikalac
7 dana
Vještica
Panova frula
freshprince
Annika





page visitor counter
who is online counter blog counter

ZA MENE JE SREĆA


Za mene je sreća
nad ravnicom dragom šarena duga,
i ispružena čvrsta ruka, prijatelja, druga.

Za mene je sreća
mir hrastove šume, njene draži,
riječ lijepa, ljudska, ne laži.

Za mene je sreća
puna zlatnoga žita vreća,
zdravlje prijatelja i njegova sreća.

Za mene je sreća
tambure vesele mio glas,
prijateljski duh što spaja nas.

Za mene je sreća
kad znam da sam s vama, ne sam,
i toplim suncem obilan dan.

Za mene je sreća
miris dragog rodnoga juga,
što mi vi nudite - vaš sam zahvalni sluga!

I.Š.Baća, 7. veljače 2008.

23.11.2007., petak

Micika, SRETAN ROĐENDAN!!!!



Puno sreće, zdravlja, ljubavi i uspijeha na poslu od srca ti želim!!!

Nadam se da ćeš ljpo proslaviti rođendan, ali nemoj baš završiti kao ovo čudo!!!



A sada, dnevna doza...







DESET ČINJENICA U DOKAZ LJUDSKOJ GLUPOSTI!

1. Danas pizza stiže doma brže od ambulatne!

2. Zašto se trudimo naručivati dupli cheesburger i pomfrit.... a uz to dijetnu kolu?


3. Banke su najsigurnija mjesta na svijetu čak i kada su ulazna vrata otvorena....
na šalterima su olovke uvijek zavezane lancima!

4. Garaže se u pravilu koriste da bi odložili hrpu nepotrebnih stvarčica i bezvrijednog alata....
a auti vrijedni tisuće eura mogu ostati parkirani ispred kuće!

5. Danas postoje telefonske sekretarice i pozivi na čekanju koje u pravilu koristimo
da se ne bi javili nekome koga nismo ni htjeli čuti na prvom mjestu!

6. Za gašenje kompjutera.... morate kliknuti na 'start'

7. Danas se limunada pravi od umjetnog limuntusa....
a sredstvo za pranje posuđa od pravog limuna!

8. Postoji na desetke različitih okusa u konzervama za mačke....
samo ne okus miša!


9. Ako rade one male neuništive crne kutije na avionima...
zašto se ne napravi tako i cijeli avion?

10. Zar je potrebno na zamrznutim gotovim jelima pisati 'odmrznuti prije upotrebe'?



Razgovaraju dva starca od po 90 godina
- "E moj jarane sjećaš li se ti još onog tamo rata?"
- "Sjećam, sjećam..."
- "A sjećaš li se kad su nam stavljali onaj brom u hranu da nam se kurac ne digne."
- "Sjećam, sjećam."
- "Zamisli *ebo majku tek jučer počelo da djeluje!!!"


Dogovorili se Mujo i Haso kako će ubiti bika, pa Mujo kaže:
- "Ja ću ga primiti za rogove, a ti ga maljem udri po glavi i tako čemo ga ubit."
Mujo primi bika za rogove a Haso zamahne te udari. Međumi biku ništa. Haso zamahne još jednom, te biku opet ništa. Mujo će na to:
- "Jebo ti svoju mater, ako još jednom me udariš po glavi pustiti ću bika."


Uplatio Haso tiket na lotu, ali ga je zabunom ostavio u kuhinji kad je počelo izvlačenje. Ako ode do kuhinje propustit će broj pa zato reče Fati:
- "Ja ću čitati brojeve a ti mi govori da li imaju."
Nakon malo vremena:
- "Fato, 13!"
Iz kuhinje:
- "IMA!"
- "Fato, 24!"
- "IMA!"
- "Sad je 5!"
- "IMA i 5"
Haso već radostan:
- "Fato, imal 21?"
- "IMA!"
Haso skoči na noge:
- "Fato, 2!"
- "IMA!"
Haso za uhvatio za glavu. I izvlače zadnji broj:
- "Fato, imal 11?"
- "IMA.....al' neko ga prekrižio..."


OBAVIJEST!!!

PRODAJEM ŠTENCE! ZAINTERESIRANI NEKA MI SE JAVE NA MAIL!!!
EVO PAR FOTKI DA VIDITE KAKO SU KRASNI!!! CIJENA- PRAVA SITNICA!









Čuva Huso ovce sa psom na jednom proplanku. Naiđe neki stranac i pita ga kakav ti je to pas. Huso kaže:
- "To je moj Žućo".
- "Bi li ti smio poklati svog Žuću sa mojim Šampionom Evrope Njemačkim ovčarom."
- "Ma bježi čovjeće kakv tvoj ovčar, Žućo će ga smotati za sekundu" kaže Huso. I tako oni pokolju pse. Žućo ga smota za sekundu. Kaže stranac Husi bi li on iduće sedmice smio poklati Žuću sa njegove dvije doge istovremeno uz okladu od 10.000 DM. Kaže Huso:
- "Dovedi koga hoćeš, ne može Žući niko ništa."
Tako i bi. Pustio je stranac svoje dvije doge na Žuću, ali ih Žućo ubi obadvije za sekundu. Kaže stranac Husi:
- "Dobio si opkladu, sami mi reci ,đe si nabavio Žuću."
Kaže Huso da mu je zet donio neko štene iz Afrike, tamo ga zovu lav, ja ga samo ošišo.


0. Ovako se kaže u svijetu.
0. Ovako se kaže u Bosni.

1. Dragi kolega dugo se nismo vidjeli
1. Đe si pizda ti materina

2. Izvini ali malo sam te duže čekao
2. Đe si, jebote

3. Gospodin je veoma obrazovan
3. On je peder

4. Mislim da niste dobro sagledali sve aspekte ugovora
4. Jebem te ćorava

5. Mora da se šališ
5. Sereš

6. Ne, nikako niste u pravu
6. Puši *urac

7. Informacija koju imate ne odgovara činjeničnom stanju
7. Jedeš govna

8. Vaša sekretarica je veoma simpatična
8. Jel, *ebes ti to?

9. Prijatno
9. Diši malo

10. Koju funkciju gospodin ima u firmi
10. Koji je on *urac

11. Smatram da njegovo mišljenje ne treba uvažiti
11. Ko njega *ebe

12. Ovaj projekat je lako ostvarljiv
12. To je pi*kin dim

13. Ovo je nemoguće
13. Može al u *urcu

14. Taj zakon netreba uvažavati
14. *ebo zakon

15. Najzad
15. Fala *urcu

16. Hvala
16. Izraz koji ne postoji


Došla baba u bolnicu nedjeljom da primi inekciju pa upita medicinsku sestru na hodniku?
- "Djete gdje se ovdje primaju inekcije nedjeljom?"
A ona joj odgovori:
- "U guzicu baba gdje i ponedjeljkom!"


Letio Huso avionom, kad mu priđe stjuardesa sa ogromnim grudima, i nagne se i pita:
- "Gospodine šta želite, čaj ili kafu?"
Huso:
- "...a ukojoj je čaj?"


Ulazi čovjek u dućan:
- "Molim vas 10dkg salame."
Prodavačica nareže, vagne i kaže:
- "13dkg, može?"
- "REKAO SAM 10dkg !!!"
Oduzme dio i vagne i kaže:
- "8dkg."
- "REKAO SAM 10dkg, KOLIKO PUTA TREBAM PONOVITI?"
Dodaje i ponovo vagne:
- "10 i pol dkg?"
- "OPET PONAVLJAM, 10dkg !!"
- "Oprostite gospodine, možete li me uhvatiti za sisu?"
Čovjek sav zbunjen, zacrveni se i pita tišim glasom:
- "A zbog čega?"
- "ETO, kada me jebu volim da me i za sisu drže."



- 11:04 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>