Oko za oko i pasta za zube!!!

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2024 (1)
Studeni 2023 (2)
Veljača 2023 (2)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Srpanj 2019 (1)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (1)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Travanj 2014 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (13)

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako TRČIŠ za ljubavlju – ZAKASNITI ĆEŠ, ako CILJAŠ ljubav - PROMAŠITI ĆEŠ, ako PLANIRAŠ ljubav- IZVISITI ĆEŠ, a ako ništa NE OČEKUJEŠ - ZALJUBITI ĆEŠ SE...






Bićence koje je presretno kada me vidi...


Baci oko na....
Web Counter
Web Counter

Euro
Kenguur
Lonewalker
Suncokretić
Slonic
Ban_Ana_Nas
Fizikalac
7 dana
Vještica
Panova frula
freshprince
Annika





page visitor counter
who is online counter blog counter

ZA MENE JE SREĆA


Za mene je sreća
nad ravnicom dragom šarena duga,
i ispružena čvrsta ruka, prijatelja, druga.

Za mene je sreća
mir hrastove šume, njene draži,
riječ lijepa, ljudska, ne laži.

Za mene je sreća
puna zlatnoga žita vreća,
zdravlje prijatelja i njegova sreća.

Za mene je sreća
tambure vesele mio glas,
prijateljski duh što spaja nas.

Za mene je sreća
kad znam da sam s vama, ne sam,
i toplim suncem obilan dan.

Za mene je sreća
miris dragog rodnoga juga,
što mi vi nudite - vaš sam zahvalni sluga!

I.Š.Baća, 7. veljače 2008.

02.09.2007., nedjelja

Tsunami


Eto, nije me bilo ali zato - Evo me sada!
Što se sve događalo...
Kada bi sve pisala nebi završila jako dugo ali ono što mi je nekako najslađe što mi se dogodilo moram podijeliti s vama!!!

Hm... Većina ljudi koji me znaju nisu iznenađeni mojim postupkom, većina ih to komentira sa- ti i životinje..
Neki ljudi se jednostavno boje javiti na telefon jer znaju da ću im utrpati neku životinjicu...
Uglavnom...
Prije nekih 10 dana zove mene burajz i viče- neka mačka se popela na drvo i mjauče...
Ok, pusti ju, to je mačka sićiće sama... One su spretne, dont vori!
malo sutra... Spustila se večer a mače glasno za poluditi!

Izadjem na prozor i slušam, skužim da glas dolazi sa susjedove strane, ajme majko mila, luda mačko, pa kuda se nisi popela na moje drvo a ne na njegovo (ps. ovo je ono što ja vrtim po glavi, neki ljudi to zovu misli zubo)
Mislim šta sada napraviti! Ako odem na njegovo drvo skidat mačku, on će skinuti i nju i mene jer je čovijek ljuđak, neznam šta napraviti,
odjednom učini mi se da glas dolazi sa zemlje, gledam ali nevidim, skužim poklopac od nekakve šahte i mislim se, pa nije valjda debil bacio unutra mačku jer to njemu nije problem (ponavljam, lik je totalni IDIOT)
Nakon nekog vremena učini mi se da sam vidjela nešto u travi... JUPIIIII... trčim van i ugledam malu macu, ali ful ful ful malu.. i glasnu!
Ćopim ju i bris u kuću dok me ovaj nije odstrijelio jer je mače bilo na njegovom travnjaku....
Malo malo malo preslatko mače, vrišti za popiz... nisam mogla vjerovati kako tako nešto malo, ali stvarno jako malo može biti tako glasno!
Uglavnom, maca dobije malo mjekice ali je toliko mala da nezna papati sama... Što sada...
Sjetim se da imam kapaljki... hehe he he... Usišem malo mljeka na kapaljku i maci u usta... Ajme slatkog prizora...
Hm.. Problem...
Da se mene pita maca bi ostala kod mene bez problema, ali to je maca, nju nemožeš baš držati totalno u kući da mi nešmugne van, a kada izleti van IDIOT će se pobrinuti da umire u strašnim mukama jer ovo mi nije prva maca, prethodne su umirale ili od trovanja, ili su bile išutane, prpoucavane zračnom puškom itd, itd itd..
Problem je što ga nikada nisam uhvatila na djelu pa nemogu ništa konkretnije ni poduzeti, ali je debil od njegovoga sina znao komentirati po školi što su on i njegov tatica radili macama pa to dođe do mene itd itd... Opet- nisam vidjela a priče su pucanj u prazno..
Uglavnom, maca mora dobiti udomitelje....
Drugi problem- maca je ženkica! A ženke nitko neželi!
Nema druge već mob u ruke i zvrckam... zvrckam.. ali nitko neće...
No, nije sve tako crno... Jedan mali dečkić je zagrizao, i njegova mama i ujo... sada moraju samo smotati baku!!!
Ali... moj veliki problem, zaljubila sam se ful u to malo dlakavo bićence.... Dobila je i ime- Tsunami, zato što je "velika" i "opaka"...
Ajme mala je luda totalno, sada se već opustila i počela igrati, i naučila je papati iz zdjelice i sada joj nema kraja!
Trenutno mi sijedi u krilu i već par minuta gleda u monitor kao da kuži šta radim!!! LUDA JE TOTALNO!!!
Uh, bit će mi teško kada ju dam, ali znam da kod mene neće dugo poživjeti radi morončine... i znam da je to za njeno dobro ali... tako je mala, slatka i razigrana....

Eto, sada će me Leonessica grditi kako sam o maci pisala toliko a o Đuri samo par rečenica...

Ako niste shvatili, obožavam životinjice...
Ove godine pobrstila sam ih samo tri... i to luda kombinacija... Prvo Lolica - kujica, pa Đuro- papagaj i sada Tsunami!!!


Neki će vjerovatno reći da sam luda ali .... Možda i jesam luda ali sam sretna kada znam da sam spasila život nekom malom bespomoćnom bićencetu!!!

Ovdije sam bila jako umorna pa sam zapasala u posudici s mjekom....


A ovdije papam na kapaljku....


A ovo nema veze sa macom već eto, da se malo nasmijete....

- 10:54 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>