KICKBOXING

ponedjeljak, 28.06.2010.

Joj, nisam stigao ...

... nisam stigao uhvatiti baš kada će biti pola milijunti posjetitelj ovoga moga bloga.

Ali, svejedno, mislim da imam ozbiljnog razloga za slavlje, čak štoviše. A razlog je svakako i činjenica da je u ovih 4 i pol godine moga piskaranja i uploadanja bilo i znatno više posjetitelja (brojač sam stavio negdje na ljeto 2006.).

Iskreno se nadam da ću imati volje i snage nastaviti, da ćete i vi imati volje i strpljenja posjećivati me i čitati te tako stići i do milijuntog posjetitelja.

A do sada sam objavio 891 post, sa skoro 100 tisuća riječi, s više od 5000 fotografija. Na žalost, komentare sam morao svesti pod kontrolu (samo blogeri).

Rezultati i uspjesi hrvatskih kickboksača, velike i brojne aktivnosti klubova, sportaša, saveza tjeraju me i dalje da iz dana u dan objavim koju vijest, koji članak, koji post, pokoju sliku i ispunim svoju misiju:

Blog Kickboxing333:
Razne teme i razmišljanja, komentari, ideje vezani uz kickboxing kao sport s ciljem približavanja kickboxinga široj sportskoj, ali i onoj drugoj javnosti.



Idemo dalje kao tim, zar ne?


- 23:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #