KICKBOXING

ponedjeljak, 23.11.2009.

Kad vidim Jutarnji, smrkne mi se

I taman kada sam mislio da ću se oporaviti od šoka kojeg mi je priredila Slobodna Dalmacija, nedjeljni Jutarnji list je prešao i tu donju, najdonju crtu.




I Slobodnoj ću oprostiti (ipak je sportska redakcija korektna, što ćete vidjeti iz sljedećeg posta), ali stvarno, više je razloga zašto mi se smrkne kada vidim Jutarnji.

Ma možete li vi zamisliti da je ta dnevna novina, u posljednje dvije godine objavila samo 14 članaka u kojima spominje riječ kickboxing ili jednu od disciplina kickboxinga - konkretno K1. Točno 14, ali 13 puta je to samo onako usput, kada pričaju o nekoj manekenki, pa ona kao trenira kickboxing, ili kada koji puta spominju Mirka, pa ga povežu s K1 - 13 puta od 14 članaka spominjanje riječi kickboxing nema veze s kickboxingom, sportom, sportašima, uspjesima. Samo jednom su napisali člančić u kojem su nekoliko riječi napisali o ovogodišnjem "Obračunu u ringu".

I ništa više!

Netko normalan bi rekao, to je fina dnevna novina koja neće promovirati borilački sport, već će promovirati štatijaznamšto nježnije, bezbolnije, nenasilnije, plemenitije.

Ali, smrknulo mi se i smračilo mi se kada sam u nedjelju, 22.11.2009. otvorio Jutarnji. Ej, možete li misliti - duplerica, pazi! duplerica posvećena "nekom tamo" koji je odlučio krenuti u vode kickboxinga i slobodne borbe. I slikalo ga, majke ti, onako cijeloga!


Napomena: ovo je duplerica, smanjena.


I naširoko i nadugačko objašnjavaju, slikama potkrepljuju kako se dotični "okorjeli srpski mafijaš" okreće sportu, radu s mladima, da se kaje, da ... ma fuj.

Odmah da kažem - nemam ništa protiv da se o njemu takvome piše, ma posvetite mu i cijeli broj, slikajte ga s kim hoćete i kako hoćete, ali jeste li ikada tako, pa i upola manje spomenuli hrvatske kickboxing zvijezde. Ma, u stvari, ne sjećam se da su takvu duplericu Blanka i Janica imale.

Ma kako vas samo nije sram - je li vi, jadni moji novinarčići iz Jutarnjeg i Europapressholdinga znate da su ove godine Ana Znaor, Boris Mišković, Nives Radić, Željana Piteša postali svjetski prvaci? Je li znate da je Natalija Šimac postala viceprvakinja svijeta? Je li znate da je Frane Radnić osigurao sudjelovanje na Olimpijadi borilačkih sportova u Pekingu iduće godine? Je li znate da je 18 najmlađih kickboksača ove godine postalo europskim prvacima? Je li znate koliko je dječaka i djevojčica, mlađih i starijih kadetkinja i kadeta, koliko je juniora i juniorki, seniora i seniorki - hrvatskih kickboksača ostvarilo međunarodnih rezultata zbog kojih je širom svijeta svirala Lijepa Naša?

Znate li?

Ma znate vi moj ...


- 18:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #