KICKBOXING

subota, 21.11.2009.

E moja Slobodna, nisko li si pala

"Slobodna Dalmacija" dnevne novine tako slavnog imena, čast i dika Dalmacije i cijele Hrvatske, eto pade na niske grane. Jako niske. Da, Slobodna je pala ispod crte preko koje ja ne mogu prijeći i prešutjeti.

Četvrtak, kupim Slobodnu, i da ću prelistati sportske stranice, jer često lijepo i dobro pišu o kickboxingu, kad mi pogled stane i ostane na naslovnici i ja stanem i ostanem zaprepašten.

Na naslovnici jugo-mafijaš, arkanovac, prijatelj nekih ubica! Bože mili, pomislim, pa što je to snašlo Slobodnu pa da na naslovnicu stavi tog nekog takvog istetoviranog? Tog čovjeka niska čela i pogleda smjela?

Pa još da će se boriti u ringu. Ajme meni. Kao ono, odlučio sportom se baviti. Ajme meni. I eto, odmah na naslovnu.

I samo se pitam, draga moja Slobodna, kada li si tako jednog Franu Radnića stavila na naslovnu? Eto, neki dan je Željana Piteša postade svjetska prvakinja, pa zar nije zaslužila sličicu na naslovnoj?

Jednostavno ne mogu vjerovati. Alo, alo, Slobodna zar si tako nisko pala? Jako nisko! Zar svoju tiražu takvima na naslovnici dižeš? Ovo više nije ni žutilo, ovo je kurvanje.




Samo, nadam sa da je ovo samo urednički propust.


PS - sportskoj redakciji Slobodne i dalje svaka čast i skidam kapu. I poručujem tim dragim i vrijednim novinarima - ne dopustite ovakvim urednicima i ovakvim propustima da ruše vašu reputaciju. Visoku, barem što se kickboksača tiče.

Eto :-(((

- 23:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #