KICKBOXING

nedjelja, 08.11.2009.

K1 spektakl u Splitu 2010

Piše splitska Slobodna Dalmacija, a ja mislim da vrijedi prenijeti.




Spektakl u Spaladium Areni

K1 elita stiže na Cikatićev poziv





Peter Aerts, Remy Bonjasky, Ernesto Hoost, Badr Hari, Semmy Schilt..., imena su koja kani dovesti Branko Cikatić i koja će ‘do krova’ napuniti splitsku dvoranu

Piše: MARKO BILIĆ


U svibnju ili rujnu sljedeće godine Split će, Slobodna doznaje, biti domaćin najvećem borilačkom spektaklu ikada viđenom “na ovim prostorima”!

Peter Aerts, Remy Bonjasky, Ernesto Hoost, Badr Hari, Semmy Schilt..., najveća su svjetska K-1 imena koja u ring Spaladium arene kani dovesti Branko Cikatić i koja će, nema dvojbi, “do krova” napuniti splitsku dvoranu.

- Doći će i ljudi izvan Hrvatske, ne samo iz Splita i Dalmacije. Interes će biti ogroman, za mnoge će ovo biti jedina prilika u životu da ovakve zvijezde, najveće na svijetu, vide uživo. Spektakl će privući ljude sa svih strana. Prenosit će ga izravno Eurosport, već sam to dogovarao - stavio je Branko karte na stol.

Prvi K-1 šampion već je krenuo u realizaciju ideje da Splićanima i ostalim zaljubljenicima u borilačke sportove svjetske zvijezde s ekrana najpoznatijih TV-kuća “preseli” u dvoranu u Lori. Djeluje nestvarno, ali je tako. K-1 elita u Splitu - live!

- Organizirao sam već Budo galu u Zagrebu i Splitu i nisam bio zadovoljan jer mi nisu došli najveći majstori tog sporta. Želja mi je dovesti najbolje borce, vrhunske majstore iz borilačkih sportova... Za mene tu nema nepoznanica, gledao sam i učestovao u najboljim priredbama na svijetu, od Las Vegasa i Australije do Japana, Tajlanda...

Svi su pristali doći

Već ste napravili prve korake u realizaciji?

- Razgovarao sam o tome s Peterom Aertsom, ja sam mu i trener. zajedno s Thomom Harinckom. On sigurno dolazi! Bio sam i u Seulu na kvalifikacijama K-1 turnira, tamo sam razgovarao sa svima. Sve su to moji prijatelji, neki od njih su mi bili i protivnici u ringu. Svi su pristali doći, sad je sve na meni...

Aerts ima povjerenja u vas?

- Upravo idem u Amsterdam pripremati ga za K-1 finale u Tokiju gdje ću biti u njegovome kutu. Kada je imao 18 godina kazao sam da će biti svjetski prvak, novinari su mi se smijali, a on je već sljedeće godine nokautirao svjetskog prvaka u kickboxingu! Peter je siguran za Split, pa mi je želja dovesti i Alistaira Overeema da vidimo revanš Aerts-Overeem nakon što je Peter izgubio u Seulu, po meni neopravdano. Na dolasku Badr Harija i Semi Schilta još moram poraditi, obojica su atraktivni borci, Marokanac posebno.

A od hrvatskih boraca?

- Od naših na toj razini vidim samo jednog, Stefana Leku.

Bit će to najveći borilački spektakl ikada u Hrvatskoj.

- Sigurno! Peter Aerts je četiri puta osvajao K-1 turnire, Bonjasky i Schilt po tri puta. Mogu dovesti koga hoću! I imat ću niže cijene u odnosu na ostale organizatore. Već 18 godina sam po K-1 turnirima, imam viziju kako napraviti pravi, nezaboravni spektakl.

Cijene će biti niže “na vaše ime”, ali će svejedno organizacija priredbe na toj razini financijski biti zahtjevna.

- Sigurno će biti zahtjevno. Zato se i nadam podršci gradonačelnika Željka Keruma, pročelnika za sport Ivana Veštića i Marija Negotića, te suradnji s Hrvatskim olimpijskim odborom koji je uvijek bio uz mene u ovakvim prilikama. Prije nekoliko mjeseci sam o ovoj ideji razgovarao sa Željkom Kerumom, koji je i sam zaljubljenik u borilačke sportove. Rekao sam mu “ili dovedimo najbolje borce na svijetu ili nemojmo ništa organizirati”... bio je prezadovoljan.

Prijenos će raditi Eurosport, japanske televizije... Eto mamca za sponzore!

- Ovo je prilika da se napravi promocija Splita kao sportsko-turističkog grada. Uz Eurosport će sigurno doći i japanska TV. U vrijeme nogometnog SP-a u Japanu 2002. kao predsjednik hrvatsko-japanskog društva sam organizirao promociju Hrvatske u Japanu na način da sam angažirao fotografe da poslikaju sve najljepše iz Hrvatske i priredio izložbu u centru Tokija. Japanci su do tada Hrvatsku vezali samo uz pojam rata, a onda su vidjeli i sunce, more, obalu, otoke... i bili su oduševljeni!

Osam do deset mečeva

Tri japanske televizije otkupile su 90 posto prava na prijenose K-1 turnira, dok je Japanac Ishi zadržao 10 postotaka.

- Razgovarao sam i s njim, bio je prezadovoljan kad je čuo da bih ja to organizirao. Ipak sam ja prvi K1 šampion, pobijedio sam i slavnog Ernesta Hoosta koji je poslije četiri puta osvajao turnir. Sad mi je želja osvojiti ga još jednom, kao trener Petera Aersta, u Tokiju 7. prosinca. Pošto je u kvalifikacijama sudačkom odlukom izgubio od Overeema ide u Tokijo kao rezervni borac ili kao specijalni meč, međutim, ima šansu da upadne unutra jer su ozljede boraca na ovakvim turnirima česte. Tako je i zadnji put ušao kao rezerva i na kraju osvojio turnir!

Koliko mečeva planirate za spektakl u Splitu?

- Ne više od osam... deset najviše. Od domaćih boraca volio bih vidjeti Emila Zoraja i Ivana Rudana, te Franu Radnića iz splitskog Pit bulla koji je vrlo atraktivan borac.

Spaladium je potvrđen?

- Da, razgovarao sam već s Rencom Posinkovićem, on je oduševljen idejom o održavanju ovakvog spektakla.

Kolo se zakotrljalo, ideja je krenula u realizaciju. K-1 turnir s Aertsom, Bonjanskym, Harijem, Hoostom, Schiltom i Lekom je na razini spektakla kao i koncert grupe U2 u svijetu glazbe. Nakon U2 uživo i K-1! Najbolji gladijatori svijeta u splitskoj areni!




Lijepo, lijepo, eto, živi bili pa vidjeli.


- 00:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #