KICKBOXING

četvrtak, 14.08.2008.

Šteta Marijo, bravo Marijo!


Marijo Šivolija (CRO) - Dzakon Kurbanov (TJK) - 1:8














I reče Marijo:

"Ovo je bilo više hrvanje nego boks, lovio sam od početka i poene i protivnika kojem su suci dopuštali ama baš sve. Dao sam sve od sebe protiv protivnika koji je ljigav i neuhvatljiv, a suci su mu dopustili da boksa praktički kao profesionalac. Spustio je glavu u meču barem 15-tak puta, a sudac ga je opomenuo samo dvaput. Pritom su mu bodovali baš svaki udarac. Po običaju, počeo sam ukočeno, a malo me iznenadila i njegova taktika. U prvom dvoboju kada je svladao svjetskog prvaka Uzbekistanca Atojeve je boksao potpuno drugačije, napadački i ne tako prljavo kao protiv mene. Očekivali smo pravi meč, a ne hrvanje. Nakon ovoga čak razmišljam da napustim boks i počnem se baviti nečim drugim".


Ne, ne traba tako razmišljati, ima Marijo još toga za reći u boksu.


- 18:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #