KICKBOXINGpetak, 20.07.2007.
- 23:58 -
Komentari (5) -
Isprintaj -
#
1. nije mi jasno kako klub ili njegov trener može raditi projekt vezan uz kadetsku reprezentaciju, niti je taj trener izbornik niti je njegov klub reprezentacija 2.zašto misliš da je Komšićev primjer pozitivan, za mene je to ludost, raditi pripreme reprezentacije o vlastitom trošku kod sebe 3. što je to reprezentacija 4. tko ju treba pripremati i o čijem trošku 5. tko su sponzori reprezentacije ili saveza 6. ima još, ali mislim da je za sada dosta (ante 02.08.2007. 10:15) 1. Imaš li ijedan razlog zbog čega netko tko nije izbornik ne bi smio napraviti projekt vezan uz reprezentaciju i ponuditi ga Upravnom Odboru i izborniku za provedbu ? Treba li posebno odobrenje za razmišljanje ili se ipak smije razmišljati ? Ti kao da si ispao iz nekih crnih vremena inkvizicije i slično... 2. Komšićev primjer je pozitivan u to nema sumnje, on je pravi primjer kako bi trebao izbornik raditi, ili se ne prihvatiti mjesta izbornika, ako nije sam u stanju organizirati pripreme. Izbornik ima plačena sva putovanja i smještaje na svim prvenstvima. Ima plačene i troškove telefona. Zar se za to ne isplati potruditi i organizirati jednom godišnje pripreme ? 3. Definiciju reprezentacije potraži u enciklopediji 4.Pripremati ju trebaju isključivo izbornici o trošku saveza. Ako savez nema novaca na raspolaganju, onda svaki izbornik treba učiniti sve da održi pripreme u svojoj organizaciji. O financijama za pripreme treba voditi računa direktor reprezentacije. Upravo zato je direktor. 5. O sponzorima reprezentacije također treba voditi računa direktor reprezentacije. Pa valjda je zato direktor, jer koji su mu inaće zadatci na kojima radi ? On treba na sebe preuzeti svu odgovornost i obavezu oko finaciranja reprezentacije i njenih priprema. Ako to ne može neka drugome da priliku. O sponzorima saveza treba voditi računa odbor za marketing, koji je ,( do sada vrlo uspješno odradio svoje zadatke), privukao brojne sponzore. I Predsjednik je taj koji vodi računa oko sponzora. Ako savez nema sponzora, to znači da odbor za marketing ne radi dobro i treba u njega postaviti ljude koji će znati raditi. Tu leži odgovornost Predsjednika. Druga stvar tiče se odbora za medije, koji pak apsolutno ništa nije učinio, pa zato niti sponzori nisu zaintersirani. Da je medijska prisutnost veća, lakše bi se primamilo i razne sponzore, a ovako ništa. I tako dalje i tako dalje... (Kaktus 03.08.2007. 00:34) |