KICKBOXING

četvrtak, 03.05.2007.

Viškovo foto after party by Gerd


Slika govori više od tisuću riječi - reče netko, a ja se često toga sjetim, pa to i koristim. Ali, da ne duljim, iznimno mi je drago što mi je Gerhard Crnković - Gerd iz Kraljevice poslao 2 CD-a fotografija koje je snimio na Hrvatskom kickboxing prvenstvu u low kicku, u Viškovu, 1. travnja 2007.

Slike su nastale kao rezultat suradnje Hrvatskog kickboxing saveza i foto amatera iz cijele Hrvatske. Foto amatera? Bolje bi bilo reći foto amaterskih profesionalaca.

Izbor fotografija je moj - pokušao sam glumatati umjetničko oko i ujedno predstaviti fotke koje se baš i ne vide u redovnim izvještavanjima. Ako i nisam pogodio, što ću, morati ću učiti i vježbati. Do tada ...


... virtualna foto izbložba Greharda Crnkovića,
zvanog i poznatog kao Gerd


















































































Hvala Gerd.

- 23:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #