KICKBOXING

nedjelja, 31.12.2006.

Eto nas na kraju 2006.

Dragi moji čitatelji,

neću reći ništa novoga kada kažem da smo na kraju 2006. godine i da je to vrijeme kada se podvlače crte, zaključuju zadaci, analiziraju i zbrajaju ostvarenja. Evo, pa ću i ja, barem što se ovoga moga bloga tiče:

Blog KICKBOXING333 sam započeo pisati 10. siječnja 2006. godine kako bih prikazao razne teme i razmišljanja, komentare i ideje vezani uz kickboxing kao sport s ciljem približavanja kickboxinga široj sportskoj, ali i onoj drugoj javnosti.

Ne znam da li sam uspio, trudio sam se, uložio puno vremena, u pravilu noćnih sati i pokušao Vam dati pregled kickboxing događanja u Hrvatskoj, ali i u svijetu gdje su članovi Hrvatskog kickboxing saveza nastupali. Pokušao sam i ukazati na neke probleme, ali i istaknuti lijepa ostvarenja ili naglasiti ono dobro vezano uz kickboxing i kickboksače.

Ono što me veseli jeste da sam u nepunu godinu dana uspio napisati točno 300 postova (ovaj je 300-ti), u kojima sam utipkao više od 32000 riječi i da sam u njima objavio više stotina slika, skoro pa tisuću. Cijelo vrijeme sam štampao mjesečni blog pa sam tako skupio 3 velika (A4) registratora materijala. Možda jednoga dana to i objavim. I uživao sam u svemu tome.

Ali, ono što me najviše veseli jeste da ovu godinu završavam sa skoro 60000 čitatelja (točnije, dok ovo pišem ih je 59262) ovoga moga bloga koji su ostavili gotovo tisuću komentara.

Pišući za ovaj blog i objavljujući, uredništvo Bloga.hr-a me je pored 73 najzanimljivija bloga na Cool Listi, uvrstilo među 174 bloga na Almost Cool listu. I to je potvrda i poticaj. Hvala i uredništvu Blog.hr-a.

Sve to mi daje poticaja da nastavim i u 2007. godini. I hoću, na svoju radost i veselje, a nadam se i na Vašu.


I kao što je red, na kraju jedne godine, prije dolaska nove, valja čestitati, dakle:

Kada čovjek slavi i kada žali - prijateljska riječ uljepšava i olakšava naše sretne i tužne trenutke, obogaćuje naše živote, usrećuje blagdane. Eto, sada i ja šaljem prijateljsku i iskrenu riječ, onako iz srca svim čitateljima ovoga moga bloga, svim ljubiteljima kickboxinga, sportašima, trenerima, dužnosnicima, svim članovima Hrvatskog kickboxing saveza, prijateljima iz susjednih zemalja koji prate ovaj moj blog - mnogo sreće, zdravlja, uspjeha i svega lijepoga u 2007. godini Vama i Vašim najmilijima, svima Vama dragima. Neka Vam se i na osobnom, i na obiteljskom, i na sportskom i na svakom drugom planu ostvare najljepše želje.


A ponoviti ću i pismo davno upućeno svima Vama, mislim da nekako odgovara ovom trenutku:

DOBRI LJUDI

Sastajemo se, nastojimo zajednički razvijati naš sport, podržavamo se i podupiremo i neprestano nešto dobro tražimo među ljudima, tražimo dobre ljude. Tko je imao sreće živjeti u mnogočlanoj obitelji mogao je doživjeti život među dobrim ljudima. Ali što su to dobri ljudi?.

S dobrim ljudima se može sve. Ni bolest niti smrt, ni neuspjeh nisu tako teški kada su oko nas dobri ljudi. S dobrim ljudima smo slobodni razgovarati o svemu bez straha da će nam zbog toga kasnije skuhati zasjedu i klopku. Neće nas namjerno krivo razumjeti. Dobri ljudi još uvijek vjeruju da je dva i dva četiri pa čak i onda kada im to ne prija. Zato čovjeku koji živi s dobrim ljudima ne trebaju smicalice i vlastite klopke zbog kojih se sebe stidi. Dobar čovjek nikada ne kaže: to je tvoj problem. Uvijek kaže to je naš problem i što mogu učiniti da ti pomognem. Dobar čovjek nema potrebe druge gurati u stranu, kako bi se uvjerio u svoje vrijednosti. Nema potrebe gurati ideju koja šteti drugim ljudima. S dobrim ljudima se može dobro dijeliti zajedno. U njihovom dvorištu ne treba strepiti kuda ćemo stati. Dobar čovjek je toliko slobodan i bogat u sebi da može dati drugome živjeti. U svim ljudima vidi dobre ljude. Vjeruje da u ljudima ima dobroga. Kada se dogodi da doživi drugačije i dalje vjeruje da postoje dobri ljudi, a i da ima ljudi koji su nespretni živjeti sretno do te mjere da im treba pokazati svojim primjerom dobrog čovjeka. Dobrim ljudima ne trebaju hrpe velikih riječi. Dovoljan je pogled, zamah rukom ili dodir. Dobri ljudi sve čine da bi razumjeli druge ljude, cijene druge ljude, pažljivo slušaju što govore da bi ih mogli razumjeti, više slušaju nego što govore. Njihov je glas tih, ali dalekosežan. Rade u tišini. Ne žele ometati tuđi mir.

Problem je samo u tome što svi mislimo i čvrsto smo uvjereni da smo dobri ljudi. Kako onda pronaći dobre ljude među samim dobrima? Možemo li ih naći ako mi za sebe i u sebi nismo slobodni i u sebi nismo dovoljno bogati? Jedina pomoć je graditi svoju unutarnju slobodu i bogatstvo. I koliko god toga u sebi gradili treba omogućiti drugima graditi svoju unutarnju slobodu i svoje unutarnje bogatstvo. Ne tražimo dobre ljude. Gradimo sebe dobrim i boljim i boljih i dobrih ljudi će biti, a takvi bi željeli biti. Kada se s ljudima odnosimo na način na koji bi mogli biti i trebali biti imaju šanse takvi i biti.

A dodati treba:
s dobrim ljudima postižu se vrhunski rezultati, s dobrim ljudima svi su uspješni, s dobrim ljudima lijepo je baviti se kickboxingom. S dobrim ljudima lijepo je pisati blog. Hvala.



Vaš LOT333


- 21:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #