KICKBOXING

petak, 27.01.2006.

Još o kickboxingu, i opet u slikama

Idemo dalje.

Jučer sam se dogovorio s Morom - isto tako član HRphotocontest web portala koji je krajem prošle godine bio na večernjoj priredbi u riječkoj dvorani Mladosti - Ultimate Nokaut 3 i donio mi je pun CD slika koje je on fotografirao tada.

Što se same priredbe tiče, neki izvještaji se mogu pročitati u nekoliko postova na Nokaut forumu, a neke slike vidjeti u postu na HRphotocontest forumu.

Dakle, meni je sada važno pokazati odlične fotografije, koje, čini mi se na drugačiji način prikazuju sport koji volim - kickboxing. Ovaj puta sam izabrao desetak fotografija koje je fotografiorao Moro i koje su me oduševile, pa to oduševljenje želim podijeliti s Vama.

Moro, svaka čast, veselim se našoj budućoj suradnji.

Evo mog izbora i uživajte.

























Eto.

- 18:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #