Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
forum alfaiomega
Blog.hr
Blog servis
Vitraj
Izrada vitraja
Forum.hr
Monitor.hr
Molitve
Izrada web stranica
Isus voli svakog covjeka
Image Hosted by ImageShack.us
By ordulj at 2007-06-29




































































































don Branko: Ljubav je čin vjere, tko slabo vjeruje slabo ljubi

01.04.2009., srijeda

RAZGOVORI - Zlatko Sudac

U rukama držim knjigu - Razgovori. Napisala Dunja Ujević. Nije standardna knjiga, roman....jednostavno - razgovori s Zlatkom Sudcem. S čovjekom, kojeg sam (ne)svjesno izbjegavao u svojim komentarima, od kojeg sam bježao pri slučajnom razgovoru o Njemu, a koji je....Čovjek,a svetac......

Image and video hosting by TinyPic

....i da sad kažem, čovjek je svetac, možda bi čak i umjesno bilo. Možda ne!? Al' ima nešto u Njemu, što čak i preko knjige smiruje i što mi otvara neke začahurene vidike, koje sam (ne)svjesno pod krevet bacio.
I nemam snage pisati o Njemu, a opet, čini mi se da bih mogao bez prestanka govoriti.
Teško je nabrojati što taj čovjek zna, jer lista bi predugačka bila. A ne mogu se sjetiti, što ne zna.
Preporučujem svima tu knjigu. Kao što preporučujem svima (i sebi) susret s Njim....

PJESME:



RELIQUIAE RELIQUIARUM

Najtužnija mi tugo,
Domovino.

Pred žrtvenikom za tebe bdijem
I pradjedovom se čašću mijem.

U krletci, u kavezu pjevaju slavuji,
Dok vani šišmiši lete.



BETANIJA

Moj dom,
odjenut u tišinu blejanja ovaca,
sve dok ga za ljetnjih večeri
ne probude djeca.

Kad padne noć,
kroz krov se u moj dom
ušulja SREBRO...

Moj dom čuva HOSTIJA BIJELA,
koju moja bjelina nije preboljela.

I dočekujemo putnike namjernike,
stradalnike
bolesnike
vjernike
znatiželjnike
nevjernike....

Moj dom i ja
širimo ruke.



KRIŽ ZA MOJU MATER

I iz očiju
I iz čela
I iz križa
Ma k'o da bi s Isusove Muke
Potekla je krv k'o suze
Na materine ruke.

Ništa nije razumjela
Zavjet kad je dala
Ali me je htjela
Pa sad,
Kao da me na se' uzela.

I sad sam
Gdje jesam
I ono sam
Što jesam.
S krvavim
Križem.


RAZGOVORI 2 - Stigme

KAKO SE TO DOGODILO?

Stigme se nisu dogodile preko noći. Moj križ je nastajao na čelu, polako se utiskujući sve dublje i dublje, do nove dimenzije, kako je sada. U početku je bio debljine čačkalice. To je bio žig u obliku rimskog križa, koji se poslije počeo širiti i ulaziti u dubinu i dobivati formu koju ima sada.
Tog dana, gospođa Milka Ricov i ja, šetali smo prema Straškome. To je dio uz more, uz Novalju.
Puhalo je jako. Tamo su velika stabla crnike. Grane su jako šumile.
U jednom trenutku, kad smo došli na to mjesto, najedanput je sve utihnulo. Ja to ne mogu objasniti. Ni poslije, kad sam s Milkom razgovarao, nismo to mogli objasniti.
U trenutku, more je postalo k'o ulje. Tišina, muk, čak se ni ptice nije čulo.
I tad smo vidjeli na nebu sunce koje je žarilo, oko njega krug duginih boja, a između sunca i ruba duge, ljubičasti krug koji je titrao. A od sunca, krakovi križa, doslovce preko cijelog neba.
To smo vidjeli i Milka i ja. Ona je kleknula glavom prema dolje, a ja sam kleknuo licem prema suncu, zatvorenih očiju, raširenih ruku.
Mi ne znamo koliko smo dugo bili u toj molitvi, u toj potpunoj tišini. Ja ne mogu ništa reći, nego - potpuna tišina i mir. Mir. Mir.

Image and video hosting by TinyPic

......
Tada me počelo peći čelo. Otišao sam u kupaonicu da se ohladim, da se umijem hladnom vodom. I tada sam vidio u zrcalu da mo je čelo crveno. Pozvao sam Milku na stranu, da vidi što je to. Čelo crveno, peče. I ona je vidjela da se nešto događa i posjela me na kauč. Svi su ti ljudi bili oko mene i držali su me za ruke. Počelo me žigosati po čelu. Ja sam samo čuo, nisam gledao, počelo je kao da netko užarenim željezom stišće u čelo. Čuo sam kako cvrči koža i tkivo. Oči su mi suzile, drugi dan bile su natečene k'o krumpiri. Do 2 sata u noći, valjao sam bocu leda po čelu. A oni su gledali kako mi se doslovce, utiskuje križ na čelu.
Svi ti ljudi kod Milke, kad smo se drugi dan opet okupili, tješili su me da će to proći. Međutim, nije prošlo, nego sam počeo dobivati krvave suze, krvavi znoj.
Križ je počeo krvriti i počeo se utiskivat sve dublje i dublje. U roku od 3 mjeseca došao je u ovaj oblik, kakav je sada!

prenijeto sa: http://www.sewen2.blog.hr/

- 12:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2014 (1)
Lipanj 2014 (3)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (1)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Studeni 2011 (6)
Listopad 2011 (4)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (3)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (4)
Siječanj 2011 (9)
Prosinac 2010 (12)
Studeni 2010 (13)
Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (9)
Kolovoz 2010 (4)
Srpanj 2010 (17)
Lipanj 2010 (12)
Svibanj 2010 (16)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (9)
Prosinac 2009 (6)
Studeni 2009 (8)
Listopad 2009 (6)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (8)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (4)
Opis bloga


Zemlje širom svijeta koje će virnuti tu
koliko vas gleda blog
upravo sad:













MOLITVE
Naš put
Pater Luka Rađa
ŽUSK-Sisak
Barbarella
zarsipozvaomene
FORUM ALFA I OMEGA
agape ofcica
spasi nas
betanija
zrno gorusice
more nade
mladen
ani
don Branko
sve-mirac
Vicko
Evanđelje u molitvama
prodotes
Sveci
mp3 NE BOJ SE
HRVATSKA, LJUBAVI MOJA
HRVATSKA REPUBLIKA
SAVEZNA BiH
Povijest Hrvata
Ante Gotovina
Biskupija Banjaluka