The end blog

utorak, 09.04.2013.

Bog je jedan




"Reci: Diljem yugosfere oholi se narod. Jedni nacionaliziraju, drugi sve nešto o revoluciji govore. Uzoholili su se naši robovi.

Reci: U naznakama, na margini, na portalima i među pojedincima, čuju se riječi gordosti, riječi pobune. Kažu neki: "mijenjat ćemo jezik, mijenjat ćemo misao. Zbog čega bi naš jezik i književnost ostali na razini talijanskih stripova izdavačke kuće Bonelli? Zašto ne bi i mi pisali i govorili nešto novo i slobodno, otkrivali stare forme i stvarali nove." K suncu bi njihove duše. Ali njih nadahnjuje sam Helingen!!! Odbacili bi vjernost Nama, Kit Telleru i kapetanu Mikiju! Obožavali bi Joycea, klanjali se Hemingwayu; umiljavali se John Donneu. Elizabetansku bi poeziju čitali, u filozofiji se njemačkoj obrazovali; nove bi puteve iznalazili, od nas se udaljili.

Reci: Ja sam tvoj Bog Zagor-te-Nej, i nemaš druge poetike do moje!

Reci: Zagor, tvoj Bog, je jedan, a Boris je njegov prorok!

Reci: Veliki su moji proroci i robovi Tomić, Jergović i ostali što oko šanka se u moje Ime skupljahu. Velik je prorok i Krleža. Ali nije sin moj niti je Ja - samo je moj prorok. Tebe Boris izabrali smo da budeš pečat proroka. Reci vjernima: Krleža je utrao puteve, ali on nije Mi. Mi smo ga poslali da pripremi puteve naše; da nauči ljude kako uvijek može biti samo jedan Pisac i Tumač, i par proroka Njegovih. Sad je doba objave, sad je vrijeme Hidžre. Želim se vratiti u svoj hram - Jedan Kojeg svi razumiju, sverazumljivi. Jedan Ograničeni da sve ostale Ograniči.

Reci: Uzalud je isluženi partijski kadar kroz nacionalizam učio ljude tuposti.
Oholost njihova nije im dala da vide: tupost i ograničenost djela su duha arogantnog, ograničenog i narcisoidnog, što gladuje za tuđom boli da zaradi svoj kruh šatro proklinjući one od kojih živi. Kolumna je jača od rata. Rat prestane, ali glupost ne nestaje. Glupost je roditeljica života. Moj vjerni kaže: patite glupani, moram napisati kolumnu za utorak. To reci ostalim vjernima. Neka medijske korporacije i svi kolumnisti znaju: što ne mogu ratovi i zastave to može vaš toalet papir koji zovete novinama. Množite se i ograničavajte! Osakatite jezik, zatvorite duh, rugajte se glupljima i ulagujte sebi sličnima; služite u sjeni, bunite se na suncu; proklinjite sluge Jedinoga od države do Crkve, mi vam zamjeriti nećemo. Jer znamo: doista, vaše su kritičke riječi samo oblik analne stimulacije.

Reci:Napadajte državu i crkve i džamije. Uistinu, time ih ojačavate. Oni odgovaraju na jeziku koji vi razumijete, jer uistinu istog ste porijekla vi i popovi i imami i komesari. Samo napadajte i ništa se ne bojte: sve je zapisano. Kolumna je dovršena kad sam stvorio svijet. Niti jedan ne može propasti bez moje volje. A moja je volja da vi i da oni trajete vječno. Zato budite u miru, nećete nauditi moćnima. S njima ste u talu. Zar vam, bestraga, to moram napominjati?!

Reci: Čuvajte se da vas Iblis ne zavede. Čuvajte se onih što ne govore vašim jezikom. Nemojte ih napadati, jer vi ih nemate čime napasti. Njihov jezik nije vaš. Ne bojte se: zatvorili smo im mainstream kanale kad smo vas uzdigli. Oni lutaju i viču u pustinji. Oni, probisveti, samo u pustinji mogu obitavati. Vaše su kolumne i petparačka beletristika moj megafon. Preglasan je megafon za njihov šapat. Zato, ne očajavajte vjerni, glupost je neuništiva, a vi se s njom samo igrate rata."

"Zagoru, akbar! - književni napuci Najgornjeg", preneseno po Borisu Dežuloviću u "Jutarnji list - lifestyle"

09.04.2013. u 09:25 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Kolovoz 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (3)
Veljača 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (10)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (1)
Lipanj 2013 (4)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (4)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (8)
Prosinac 2012 (23)

Opis bloga

Blog o početku kraja
mahmahmah

mail The_end_blog

kowalsky191@gmail.com