The end blog

petak, 20.12.2013.

Filmski boutique





Više bi stvari volila reć ponajprvo o Di end blogu koji se dosta prominija odkad sam zadnji puta na njemu pisala filmsku kritiku. Oću reć počeja je stavjat dobre filmove iz koji se more naućit i educirat via afirmativa a ne via negativa. Šta to znaći? Ja ne znam, ali mi je moj fratar reka da to znaći da kad pišem kritiku da je film dobar, onda je on edukativan, a kad pišem da nije dobar onda da je moja kritika edukativana jerbo ... samo da vidim, zapisa mi je .... tim putem ukazujući na propuste umitnika ja pokazivam i goruće društvene probleme šta njemu (umitniku) nije bila namjera, ali eto ... svako zlo za neko dobro.
Ja ne znam šta ovo znaći, ali meni je ionako posa govorit nešta šta ne znam šta znaći. Vratimo se filmu.
"Povratak Ninjđe" je dobar film, iako moram odma reć da mi je glupo šta glavni junak ima žensko ime. S druge strane "Ninjđa" bi moga biti neki kineski nadimak, ka u nas "Bera" ili "Čeprljuga" ili onaj "Parabola" sa Šarić struge šta je na matematici reka za neke brojeve da su parabola, a nisu bili, pa mu osta nadimak. More biti i da je Ninjđa kvir gej men, a ja sam tolerantna i neka je dok navija za Hajduka.
Ovi je film u svakon pogledu boji od uobaćijanih filmova šta mi i priporuča di end blog. Najprvo ima akcije, najdrugo ima modni detalja. Ovi kinez šta glumi Ninjđu je šesan za kineza, uredno poćešljan, i vidi se da je ima pet iz tjelesnog. Ka drugo, on u ovon filmu mladeži promiće sport i kulturu, jer se vidi da se razumi u skakanje, bacanje šurikena, borilaćke vještine ali i ikebanu, origami i druge stvari. Ja bi volila da nosi bilu tutu misto crne, ali eto...cura mu je lipo obućena, ima onu spavaćicu malo retro iz osamdesetih, ali isto dobru, čipkanu. Prirodna je plavuša i dobra joj je frizura, osobito ako imamo na umu da su to osamdesete kad se nosilo trajnu i one frizure ko da je petarda opalila. Njiov odnos u filmu je uzoran za našu mladež.
Postupci Ninjđe prima negativcima su odlućni i efikasni i tako bi inaće tribalo s negativcima postupat. Eno, naljuti ga neki tip, a on ga smiri šurikenom, ili mu prospe šaku brokava na put i podapne mu nogu i tomu slićno. Otud on pokaziva kreativnost i oslanjanje na vlastite resurse, šta od svi nas oćekuje Evropska unija.
Tjelovježba i vjeronauk su se odavno tribali u školi spojit, šta sam već par puta istakla na di end blogu. Ovi je film tome doprinos. On pokaziva da se svi konflikti mogu rješit uredno, s vlastitim obnovivim resursima i bez pozivanja na institucije, šta pokazuje dvoje: najprvo, da je uvijek moguća izvansudska nagodba i, najdrugo, da se u rješavanju konflikta mogu koristit obnovljivi izvori energije. Smiriš li nekog šurikenom među oči, nit će sud trošit papira, nit ćeš ti morat plaćat javnog bilježnika. Utrošak energije se obnovi, a šuriken lipo opereš sa WD40 i spremiš u škafet. Mnogi mi prigovaraju da sam priviše utilitarna u umjetnosti, ali meni ne valja ništa ako ne vridi za nešta.
U svakom slućaju, naše državne službe bi puno mogle naućit iz ovog i slićnih filmova i triba ih prikazivat dici.

Jelena Rozga, Ministrica kulture, slaganja rabljenih tetrapaka u naopako okrenute kante za smeće, i popisivanje sitnog inventara na republičkog razini

20.12.2013. u 09:09 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 12.12.2013.

Facebook citat




"Jesti hranu životinjskog porijekla nije samo nezdravo. To je ujedno duboko primitivno. Ljudi koji ubijaju i jedu životinje nalik su onim likovima iz Evanđelja, koji su pozvani na gozbu, a ne odazivaju se pozivu. Pred njih su položene božanske delicije, a oni nastavljaju uzgajati svoje štetne i, ako smijem biti toliko izravan, odvratne apetite. Mislim da je došlo vrijeme da razmislimo o onoj poznatoj: 'to si što jedeš'. Ja sam čovjek, u to nema sumnje. Tko ste vi?"

Idi Amin "Dada kuha - kuharica za djecu", uvod

12.12.2013. u 09:20 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 05.12.2013.

Draga Kali ... Kali Durga odgovara na pitanja čitatelja



Stalna suradnica The end bloga odgovara na pitanje čitateljice koja je zbunjena minulim referendumom


"Draga Kali,

u Hrvatskoj je bio referendum i ja sam na njega, kao majka dvoje djece, vjernica, pristojna osoba koja ne dira ničija prava izašla. Također sam pro-europski nastrojena i borit ću se do zadnjeg klika na Fejsu za prava manjina. Međutim, unatoč mome potpunom konformizmu društvenoj pravdi, listić mi je, kako sam naknadnom analizom shvatila, nevažeći. Naime, glasala sam i za i protiv. Sada sam, da citiram Josipu Lisac, 'luda i ne znam što hoću'. Kako je to moguće: u svijetu gdje napokon možemo ostvariti potpunu jednakost, ja postupim dosljedno i budem isključena? Pomozite mi draga Kali, jer Žuži Jelinek mi ne odgovara na mail!

Zbunjena

Draga Zbunjena,

vaše me pismo duboko dirnulo. 'Zašto', pitate se. Evo zašto: kroz cijeli pakao ljudske povijesti ja radim na tome da uništim čovjeka, njegovu slobodu i radost. Međutim, tek danas u ovoj maloj zemlji slatko-gorki osjećaj mojih brojnih uspjeha i malobrojnih bolnih neuspjeha na tome trnovitom putu, daje mjesto čistoj radosti. Moje djelo je skoro dovršeno! Pitate se zašto, i, naravno, koje veze to ima s vašim problemom? Draga Zbunjena, kad biste samo znali ... promislite malo o vašem pseudonimu. Vi uopće nemate problem! Vaš postupak je potpuno dosljedan. Ovaj je referendum samo predjelo velike gozbe na kojoj ćete vi i vama slični zauzeti zasluženo mjesto. Razlog zbog čega cijeli Zapadni svijet dolazi u konflikt savjesti što ga budi izbor između apsolutne jednakosti i nejednakosti samo je tehničke naravi. U godinama koje slijede ukinut će se sve razlike i sama riječ 'čovjek'. Ukinuće rodnih odredbi je u tom smislu samo jedna postaja na putu, koja na žalost još uvijek treba fundamentaliste koji ih žele apsolutno razdvojiti. Ali stvar je u tome da oni svi rade u moju korist, a ja koja ne diskriminiram veoma lako ću ih sabrati u jedno. Budući je smrt moj posao, konflikt poput ovoga, gdje se razum napušta za volju taštine pruža mi mogućnost da vas sve bez razlike potamanim. Smisao referenduma jest da budete i za i protiv. Jer ako želite apsolutnu slobodu konzumiranja, tko vam ima pravo reći da ste muško ili žensko? S druge pak strane, morate uništiti sve drugačije od sebe, jer kako biti slobodan kad tu slobodu ograničava sloboda drugog? Naravno da ste zbunjeni Zbunjena. Vi i trebate biti zbunjeni. No to je samo prelazna faza u moju ekstazu, da vam kažem kršćanski: ekstazu mesa. Kada moji djelatnici napokon spoje čovjeka i mašinu - što je praktički ovih dana - vi ćete u novom kolektivu morati biti jednako tolerantni i jednako isključivi, jednako miroljubivi i ratoborni kao što ste sad. Razlog je jednostavan: pošto ćete biti bog, morat ćete konstantno uništavati par milijardi drugih bogova sličnih aspiracija. Danas se mrštite kad vam netko pred nosom uzme željeni proizvod s police. A da vidite sutra, kad i vama i njemu bude dano apsolutno pravo konzumacije, a hidrogenska bomba postane dostupna svakoj domaćici .... Draga Zbunjena, kad vam netko dade pravo da birate između dva zla, vaša je dužnost izabrati oba. Lažu oni koji kažu da se mora izabrati samo jedno. Tome je tako jer još nismo došli do ključnog referenduma: onoga na kojem će se odlučivati jesmo li bogovi mi ili onaj kojeg nitko nikad nije vidio. Unatoč vašem katoličkom svjetonazoru, sigurna sam da ćete ispravno odlučiti.
Stojte mi dobro Zbunjena, vječna smrt će ukinuti sve probleme koji vas danas tište. Kada budete dio kolektiviteta bez spola i svojstava, kad napokon i nežive stvari dobiju svoja egzistencijalna prava, i cijeli svemir bude prožet mojom infernalnom misli, odnosno digitalnim kodom, sve će se vode razbistriti. Danas ljudi još udobno žive u svojim proturječjima. Što ćete zbunjena, nije svatko mudar kao vi. Teško ćete ljevičaru ili liberalu objasniti da je homoseksualni brak prva postaja na putu stvaranja novog potrošača bez granica, čak i kad mu ukažete na dokumente gdje je to veliko djelo do u tančine opisano. Također tko može išta objasniti onim fundamentalistima, koji se mole Ljubavi, a zapravo žele da im se krv milijardi ljudi sliva niz grlo do u cijelu vječnost. Ah, draga moja Zbunjena, da samo znate kako se ubijam poslom...
Ali vi mi budite novu nadu. Jer mislim da sam ja vama oduzela svu.

Inače, Žuži je davno preselila kod mene. Novi mail je: adinfernis@666.zhuzhy.argh

Kali Durga

05.12.2013. u 09:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (3)
Veljača 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (10)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (1)
Lipanj 2013 (4)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (4)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (8)
Prosinac 2012 (23)

Opis bloga

Blog o početku kraja
mahmahmah

mail The_end_blog

kowalsky191@gmail.com