18.08.2008.
Vratile se rode... ustvari nisu sve, ali ova roda je... :)


Od kuda da počnem?... Što sam radila, gdje sam bila i što me okupiralo ovo vrijeme mog izbivanja?

Prekinula sam petipogodišnju vezu i dvoipogodišnje zaruke.
Spremam se dati otkaz ovdje gdje radim (sedam godina) i krenuti u samostalan posao.
Ček' malo... što je to sve? (ovo ja pričam sama sa sobom i nekako sam imala osjećaj da vam imam puno više toga za reći) sretan

Uglavnom, a lijepo sam sama sebi predvidjela u jednom postu negdje početkom ove godine da će 2008.g. za mene biti BUM! Ili pozitivan ili negativan. Ali BUM! će biti. I evo ga... biva...

Prekid veze je bila najteža odluka. Premišljala sam se u vezi toga posljednju godinu dana, a čim se započne s vaganjem i premišljanjem, to nekako samo po sebi znači da se konačna odluka i nazire. Tako da je samo trebalo to glasno i reći. Ne da mi se sad o razlozima takve odluke, i ne znam je li to bilo ispravno ili ne, ali Vrijeme će to pokazati i Nije svako zlo za zlo i Sve ima svoje razloge i ostale mudrolije naših starih i mudrih...

Ova druga odluka, samostalan posao... ta me misao „proganja“ isto već godinu dana i ono što znam jest ako to ne napravim sada neću vjerojatno nikad. A ako to ne napravim nikad onda ću se vječno pitati zašto nisam i što bi bilo da jesam. Tako da, eto, Bog prati hrabre i Tko ne riskira ne profitira i Bog čuva lude i ostale mudrolije naših starih i mudrih.

BTW – ako još netko ima neku mudroliju naših starih i mudrih koja bi mi malo pomogla i olakšala nošenje ovih odluka – molim, budite ljubazni, obavjestite me o njima...

Dobra i pozitivna stvar u svemu tome jest moj ponovni povratak na blog. Zar ne? Zar ne? Zar ne??? Moram priznati da mi je sve ovo i falilo. Ali dok se u meni odigravalo pravo komešanje i nemir i nećkanje i jednom rječju – cirkus... bilo je teško o tome pisati. Uvijek je lakše o nečem pisati kad se sve to završi nego dok se odigrava.

Što reći sad kao novopečena singl-ica... pa srećom da se ovaj prekid odigrao baš u ljeto (majke mi nisam to planirala!) pa zabave ima napretek i bol je nekako iščezla nakon nekoliko teških dana tuge i suza. Što će zima donijeti vidjet ćemo, Živi bili pa vidili, Sutra je novi dan i ostale mudrolije naših...

Vjerojatno sam puno toga propustila ovdje na blogu... ovih dana ću vas obići i pohvatati zaostatke koliko to bude u mojoj moći kao singlica (nekako mi se sviđa ova riječ i njušim da ću je često upotrebljavati, ali obećavam - neću je zloupotrebljavati) ...

Dakle, kao što rekoh, vratile se rode... ustvari nisu sve, ali ova roda je... :)


- 22:09 - Komentari (20) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off