06.02.2008.
Pusti vodu, da _ _ _ _ _ odu...

Prijeći ću odmah na stvar, bez okolišanja. Jučer sam ugazila u kakicu. Govno. Zgazila. Zagazila. Cijelim stopalom. Gnjac. Upravo se tako čulo – gnjac! Ne, ne znam čije je! Čudo neko, jer ja obično dok hodam imam pogled prikovan za pod… ne bi li nekim slučajem pronašla hrpu para negdje po putu. I baš u trenutku kad sam pogledala prema nebu i zavapila: "O, Bože, gdje je ta hrpa…?!" … dogodilo se to što se dogodilo. Ali, kriva hrpa!

Strašan je bio taj osjećaj "gnjac". Prvo nisam mogla vjerovati. Ne, ne… ne može biti to što mislim da je. Ma, možda je banana. Ne, nemoj se okretati da vidiš što je to zaista bilo. Nemoj se okretati. Pravi se da je banana. Lakše će ti biti. Ne okreći se. Ne okreći se. NE OKREĆI SE. NE …. shit, stvarno je bilo govno!

Nakon tog ne-mogu-bilivit osjećaja, automatski sam posegnula za … ne za oružjem …. za mobitelom i da mi olakša upravo doživljenu nelagodu, zvrcnula sam svoju Danči. Nekako mi je lakše kad nakon takvog neugodnjaka nazovem nju, i osjećam da mi je lakše već dok joj govorim što se dogodilo (štogod da to bilo, a bilo je toga bilo… "paaala sam nasred trga", ili "opizdila sam glavom o prometni znaaaak", ili "opeeeet sam paaala, rasulo mi se sve iz torbe", ili, pak, sad ovo najnovije). Grozno bi bilo da sam ne samo ugazila u govno i da sam morala otrpiti čudnjikave poglede prolaznika (kao, ono, ženska glavo, što ne gledaš kuda ideš?), nego da nakon toga nisam imala koga nazvati. Ovako sam ja zvrcnula svoju jedinu, koja je na moje: "Daniiiiiiii, ugazila sam u goooovno…!", ona k'o iz topa ispalila: "Bit' će para, Woman, bit će para!" Znala sam ja da ona kuži te praznovjerne spike. "Jel'? što se tako kaže? Onda se idem vratiti pa ću ga nagaziti i drugom nogom!" I, eto, nakon toga mi je i to govno izgledalo sićušno i majušno, mada onaj zvuk "gnjac" nije odavao ništa sićušno i majušno, ako me razumijete... Mada kažu, to sam se kasnije raspitala, što veće govno, bit' će više para.

I tako sam vam ja, dragi moji, jutros kupila loto listić, bingo listić i upravo razmišljam kakvi listići još postoje, pa da i njih pokupujem.

I sad još moram kupiti TV program, pa da vidim kad su te sve igre na sreću (jer ih inače ne pratim i ne igram, ali, hej, govno je govno!), pa ćemo vidjeti onda, na kraju priče kad napravim računicu, je li to govno bilo pravo ili falše!!!


- 10:58 - Komentari (36) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off