28.12.2007.
Pismo Djeda Mrazu...

... ili Božićnjaku ili kako li se uopće taj stari čiča danas zove...

Whatever, što bi ameri rekli... Uglavnom, ovih mi je dana u ruke zalutalo pismo sedmogodišnjaka upućeno Djeda Mrazu, i evo ga ovdje niže, od riječi do riječi. Meni je bilo jako simpa čitati ga, možda sam subjektivna jer klinca znam, ali svejedno... whatever... pismo je kratko, i za mene je jaaaako slatko!
Dakle...

"Dobro jutro Djede Božićnjaku!
Sigurno znaš da sam bio dobar. Pitaj moju mamu i u školi i sestri sam bio dobar.
Molim te Djede Božićnjaku možeš mi donjeti helihopter na daljinski, molim te NA DALJINSKI.
Ako ne možeš naći helihopter možeš mi kupiti auto ili formulu NA DALJINSKI.
Što mi doneseš na daljinski ja ću biti zadovoljan.
Možeš mi kupiti i 4 baterije. Za daljinski.
Sretan Božić, imaš kekse ispod bora pa uzmi tako da znam da si bio.
I dobro mi zamotaj dar jer volim otvarati darove."

Pogađate, mali je navučen na daljinski. :))

* * *

S obzirom da ću ovih dana biti over and out što se bloga tiče, sve vas lijepo pozdravljam, šaljem puse, kisse i pozzzz i sve tako to, i želim vam ludi provod za doček... puno pijte i puno nazdravljajte jer je u tome i smisao svega, zar ne?




- 11:45 - Komentari (37) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off