23.08.2007.
Eh, žene, žene...

Danči je moja prijateljica. Žena. Pametna. Sposobna. Samosvijesna. Zgodna. Sve najnaj. Osvaja u poslu. Osvaja okolinu. Zabavna je. Uvijek nasmijana. Duhovita. Ali kad je riječ o muškarcima, na tom području postaje apsolutno nesigurna. I sklona prežestokom analiziranju njihovog ponašanja.

Nedavno je zabrijala s nekim tipom koji je u toj, nazovimoje, "vezi" uglavnom inicirao sastanke koji su se uglavnom odvijali - u autu... na stražnjem sjedalu. Nije imala ništa protiv toga jer je takvu nazivimoje vezu, i tražila. Nešto nonšalantno, neobvezno, lagano i ugodno. Baš za ljeto. Znala je da to neće potrajati. Jednostavno nije mirisalo na nešto što može potrajati. Znala je da će kad-tad s tim prekinuti. Ali, pri tome je mislila kako će ona biti ta koja će to prekinuti.

Prije dva dana stigao joj je njegov sms: "Prestat' ćemo s ovim na neko vrijeme." I u nastavku: "Inače, kako si?" I već dva dana ne može doći sebi od pustog analiziranja te poruke. Znala je da neće potrajati. Htjela je to prekinuti. Ne znam, ali da sam ja na njezinom mjestu, meni bi njegova poruka olakšala situaciju, jer inače nisam tip koji voli prekidati. Ustvari sam tip žene koja ne zna prekidati veze, nikad nisam znala i moji prekidi su se uglavnom sastojali od izbjegavanja druge strane, dok ovaj sam ne bi skužio da je "vrag odnio šalu" i dok sam ne bi odustao od mene.

No, mogu se poistovjetiti s njom što se tiče sklonosti analiziranju. Analiziranje uglavnom započinje s optuživanjem muškarca u kojem on dobiva raznorazne ne-baš-pristojne-osobine, od kretena do majmuna... međutim, na kraju sve nekako završi na opravdavanju postupka muškarca. U ovom slučaju, moja Danči je njega opravdala na način da je nekako došla do zaključka da tip vjerojatno ima curu, da je ona vjerojatno skužila da on šara okolo, pa da se on vjerojatno jednostavno morao primiriti. Na kraju je čak ispao - plemenit!

Ustvari, htjedoh reći kako nama ženama nema premca u analiziranju kad su u pitanju muškarci. I tada često, kako bi opravdali njih, posumnjamo u naše odluke i nas same. I znamo da tim analiziranjem do najsitnijeg detalja stvaramo same sebi mentalni nered, no ne možemo si pomoći. Možda je Danči jednostavno trebala pročitati njegov sms, reći sebi da je kreten, ali da je to i sama htjela, zahvaliti mu na uštedi u vremenu jer vrijeme je vrijedno, a on očito nije vrijedan njezinog vremena i jednostavno izbrisati taj sms. A ne dva dana buljiti u mobitel i proučavati što je "pjesnik htio reći".

Ne znam budući razvoj situacije, ali poznavajući ju, mislim da ukoliko joj se on i javi, odazvat će se pozivu, ali samo kako bi ona mogla nakon toga prekinuti s njim. Nema nam premca u analiziranju, ali jake smo i kad nam je ego u pitanju... :))))



- 22:22 - Komentari (30) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off