03.04.2007.
Razotkrivanje ...

Moja prijateljica inače priča jako, jako, jaaaaako tiho…

Ona boluje od sindroma – tajnosti podataka

Ona se boji da i "zidovi imaju uši" i da oni "nikad ne spavaju"…

Ušutkava me kad u razgovoru trebam spomenuti neku osobu, i za svaku osobu koristi ili njezine inicijale ili nadimke (nadimke koje im je ona, naravno, dala)…

Moja prijateljica boluje i od pretjerivanja… misli da su joj u poslu svi konkurencija i pazi što govori, gdje i kako, a sve to kako konkurencija ne bi nešto načula i ukrala koju njezinu ideju…

Ponekad se ta njezina paranoja čak pokazala i opravdanom, ali slučajevi opravdanosti takve njezine paranoje iznose nekih – 3 %...

Moja prijateljica ima sindrom špijuna... Bonda, James Bonda... agenta FBI... CIA...

No, s druge strane, koliko god moja prijateljica težila tajnosti podataka koje prenosi i koje joj se prenose, ne smeta joj kada gologuza šeta gradom. I tako gologuza u đir kroz grad, s podignutom suknjom da joj se lijepo stražnjica klati i šepuri na ovom proljetnom suncu, pa malo u poštu, pa do banke, gdje joj je napokon jedan fin i pristojan gospodin rekao: "Znam da je neugodno, ali suknja vam je podignuta…"

Već vidim referente iz pošte i banke kako nakon njezinog odlaska hitaju u stražnje sobe i pregledavaju snimku ulaska Gologuze u njihove prostorije… Tim više što ima stvarno dobru guzu i to kažem kao žena ženi, a kud ćeš bolji kompliment od onog koji ti daje žena… I to je jedna od rijetkih ženskih guza koje sam ja vidjela, a da nema celulita… ali, ono, nema-nema, ni uz povećalo, nema, apsolutno - N E M A…

Mislila sam da se takve smotane situacije tipa ako-nešto-treba-krenuti-naopako-onda-će-i-krenuti-naopako događaju samo meni…
Mislila sam da se samo ja spotičem o nepostojeći kamen i padam po ulicama…
Mislila sam da samo meni može pitar (tegla) sa cvijećem pasti s prozora na ulicu radi čega se okupe novinari, televizija, policija, gradska čistoća d.o.o. i snimka rasutog pitara završi na večernjem dnevniku u 19,30 sati kao vijest kako u tom i tom gradu sa zgrada padaju opasne stvari (već je bila tema jednog mog posta)…
Mislila sam da se samo ja mogu njuškom zalijepiti u stakleni izlog jer je staklo toliko čisto da se uopće ne vidi …


Ali, šetnja Gologuze po gradu, a da ne zna da je gologuza, nadmašuje sve moje situacije tipa ako-nešto-treba-krenuti-naopako-onda-će-i-krenuti-naopako … :D

* * *

Neki su me u komentarima pitali što je novog s malenom L. … dobre su vijesti za sada, nalazi su joj dobri, no još je na promatranju i razmatranju do daljnjeg, jer nije cilj da nalazi budu dobri, moraju biti – perfektni prije nego je otpuste iz bolnice... Ali, vjerujem i jaaaako sam optimistična… :))


- 11:37 - Komentari (26) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off