30.08.2006.
Kad pročitate post, shvatit ćete i njegov naslov... :)))

Volite li vi prčkati…?

Ja volim… doduše, ne znam da li to baš volim, ali prčkam često… ne radi se o ljubavi ili mržnji prema prčkanju, nego o jednoj sasvim nesvjesnoj radnji.

Ujutro prčkam po budilici ne bi li je ušutkala. Kad se ponadam da sam u tome uspjela, ona ponovno prodreči, pa onda opet prčkam po njoj dok me prčkanje ne razbudi…

Prčkam i po kosi dok je ne sprčkam u neku pristojnu frizuru da mogu izaći van pred ljude…

Prčkam i po torbi kako bi našla ključeve, mobitel, šminku, labello, kemijsku olovku, čekovnu knjižicu… uvijek nešto prčkam po torbi i čim nešto u nju stavim, istog se trenutka to nešto u njoj i izgubi… doduše ogromna je, profesionalna "Sport Billy torba", pa nije ni čudo što moram prčkati ne bi li nešto pronašla...



Prčkam po cvijeću koje mi se nalazi na prozoru u uredu, i to prčkam detaljno, savjesno i s ljubavlju. Do sada sam bila dokazana uništavačica cvijeća. Svako cvijeće koje se stavi sa mnom u prostoriju – propadne u kratkom roku. A nije da ja to radim namjerno! Stvarno nije! No, ovo sada je nešto sasvim drugo, baš se trudim oko njega, milujem ga, ne zaboravljam ga redovito zalijevati, gledam ga milo… i tako to… je l' – prčkam po njemu… Trud mi se vraća, jer cvijeće nekako čudnom brzinom buja i cvate i raste, nemam ga niti mjesec dana, a ono je već raspustilo svoje cvjetne papke sve do susjedovog prozora kat ispod...

Ponekad prčkam po mobitelu, i napravim pravu sprčkalicu jer ponekad krive poruke pošaljem krivim ljudima… ili se slučajno priključim na Internet, pa u jako kratkom roku ostanem bez ijedne kune na računu… ili izbrišem poruku i prije nego vidim tko je pošiljatelj i koji je sadržaj poruke, pa cijeli dan razbijam glavu "tko li je to bio i što li je trebao, što ako je bilo hitno, što ako je neka molba pa ću sad ispasti pizda što ne odgovaram"

A volim prčkati i po knjižnici i u vječnoj sam potrazi za knjigama koje će me oboriti s nogu i presretna sam kad nađem takvu… volim knjige o kojima razmišljam danima nakon što ih pročitam…

Prčkam po kompjutoru… kad ne prčkam pametno, onda prčkam čisto prčkanja radi…

Jedno sam vrijeme prčkala olovkom po papiru… sad prčkam po blogu …

Prčkate li i vi?

A sad probajte deset puta za redom na brzinu izgovoriti «prčkanje» ... Strašno...




- 10:00 - Komentari (27) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off